سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

خسارت 40 میلیارد ریالی سیل در سوادکوه

معاون فرماندارشهرستان سوادکوه از خسارت 40 میلیارد ریالی سیل اخیر در این شهرستان خبر داد.

 

طالبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری با اشاره به وقوع سیل سوادکوه، گفت: وقوع سیل در شهرستان سوادکوه به راه‌های دسترسی و بسترهای اقتصادی و دامداری و کشاورزی آسیب وارد کرده است.

وی به برآورد اولیه خسارت سیل خردادماه در سوادکوه اشاره کرد و افزود: حدود 40 میلیارد ریال در سیل اخیر به سوادکوه آسیب وارد شده است.

معاون فرماندارشهرستان سوادکوه ا یادآوری اینکه خروج مسافران در مناطق مختلف سوادکوه که به دلیل سیل در مناطق ییلاقی و جنگلی و گردش‌پذیر سوادکوه حضور داشتند به عنوان اولویت ما در مدیریت بحران بوده است، تصریح کرد: مرمت راه‌های دسترسی سوادکوه که در سیل اخیر دچار خسارت شده است توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان در دست بررسی و اولویت‌بندی برای اقدامات مناسب است.

طالبی با بیان اینکه در سیل اخیر سوادکوه شاهد گرفتار شدن حدود هزار نفر در مناطق مختلف سوادکوه بوده‌ایم، گفت: حدود هزار نفر از مردم در مناطق گزو، درا سله و شش رودبار انند و چرات، خطیر کوه و ده‌ها دستگاه از انواع خودروها به دلیل سیل گرفتار شده بودند که با همکاری شهرداری‌ها و هلال احمر و راه و شهرسازی و ادارات و نهادهای سوادکوه شاهد حل مشکلات بوده‌ایم.

بگفته وی در سیل اخیر سوادکوه به کسی آسیب نرسید./س

برچسب ها: خسارت ، سوادکوه ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.