سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

زمان ارسال آثار به جشنواره هنرهاي تجسمي رضوي

آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره سراسری هنرهای تجسمی رضوی در شیراز 20 مرداد 93 اعلام شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اهداف برگزاری این برنامه را اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی ، گسترش فعالیت های فرهنگی ، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا(ع) ، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی ، هنری در زمینه سیره ، شخصیت و معارف امام رضا (ع) و کمک به انتشار گسترده تر این آثار دانست.

احمد همتی گفت : این جشنواره در سه بخش یک تصویر از یک حدیث رضوی ، فرهنگ رضوی و امین ولایت برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه شیوه و نحوه اجرای آثار آزاد است افزود : بخش ویژه این جشنواره با محوریت زندگانی حضرت احمدبن موسی(ع) است که هر هنرمند می تواند حداکثر سه اثر خود را به دبیرخانه نمایشگاه ارسال کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: ارسال اثر صرفا بر اساس ثبت نام در سایت جشنواره به نشانیwww.imamrezafestival.ir است ضمن اینکه بزرگ ترین ضلع هر اثر بیشتر از 250 سانتی متر و کوچکترین ضلع آن کمتر از 50 سانتی متر نباشد.

مدیرکل ارشاد فارس با بیان اینکه نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی به عنوان برنامه های جنبی با حضور مهیمانان اساتید و صاحبنظران صورت می گیرد گفت : این جشنواره در رشته های نقاشی ، پوستر ، نشانه و مجسمه سازی برگزار می شود.

یازدهمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی رضوی در شهریور ماه 93 در شیراز برگزار می شود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: زمان ، ارسال ، آثار ، رضوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.