سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دغدغه آمریکایی ها برای آموزش دانشجویان ایرانی!

کُرسرا coursera، شبکه آموزشی اینترنتی در آمریکا قصد دارد برای دانشجویان در داخل ایران برنامه های آموزشی آنلاین فراهم کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،یکی از مهمترین راه‌ها برای نفوذ به قلب و ذهن یک جامعه از طریق دانشجویان آن جامعه است. آمریکاییان برای در اختیار داشتن مخاطبان بیشتر از میان این قشر از مردم ایران راهکاری جدید خلق کرده‌اند و سعی دارند که کلاه گشاد آن را با منت رفع تحریم بر سر برخی از دانشجویان ایران بگذارند.

 






 

صدای آمریکا در گزارشی آورده است: کُرسرا coursera، شبکه آموزشی اینترنتی در آمریکا قصد دارد برای دانشجویان در داخل ایران برنامه های آموزشی آنلاین فراهم کند.

 

 

این گزارش افزوده است: کرسرا می‌گوید در جریان اعمال تحریم‌های علیه ایران محدودیت‌هایی در ارائه برنامه‌های آنلاین برای دانشجویان در داخل ایران برقرار شد، اما هم اکنون گفتگوهایی برای کاهش این محدودیت‌ها شروع شده است.

 

 

صدای آمریکا همچنین گفته است: در صورت رفع این محدودیت‌ها دانشجویان ایرانی می‌توانند به طور رایگان از این برنامه‌های آنلاین استفاده کنند. کرسرا که مقرش در ایالت کالیفرنیا است بیش از یکصد برنامه آموزشی آنلاین از دانشگاه‌های معتبر مانند ییل و استنفورد دارد.

 

 

مشرق

برچسب ها: دغدغه ، آمریکایی ، آموزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.