سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هر آنچه که باید درباره iOS8 بدانید

همانطور که مطلع هستید سیستم عامل جدید کمپانی اپل پس از شایعات زیاد رسما معرفی شد. iOS8 که بزرگترین آپدیت اپل در یک سال اخیر محسوب می‌شود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ همانطور که مطلع هستید سیستم عامل جدید کمپانی  اپل پس از شایعات زیاد رسما معرفی شد. iOS8 که بزرگترین آپدیت اپل در یک سال اخیر محسوب می‌شود برای گوشی آیفون، آی‌پد و آیپادتاچ ارائه شده است. ما امروز قصد داریم به بررسی این سیستم عامل جدید و مشخصات آن بپردازیم با ما همراه باشید.



نوتیفیکیشن‌های تعاملی 
iOS8 همانطور که برخی از دوستان پیش بینی می‌کردند بر پایه iOS7 طراحی شده است و سعی در کامل کردن نقاط ضعف این سیستم عامل دارد. در iOS8 نوتیفیکیشن های داخل نوتیفیکیشن سنتر و داخل لاک اسکرین قابلیت شخصی سازی بیشتری دارند. برای مثال شما می توانید یک استاتوس فیسبوک را به طور مستقیم از داخل نوتیفیکیشن سنتر لایک کنید همچنین مولتی تسکینگ نیز دچار تغییرات جزئی شده است به این صورت که هنگامی که وارد مولتس تسکینگ می شوید در بالای صفحه می توانید اطلاعات تماس افرادی که بیش از همه با آنها در ارتباط بوده اید را ببینید. همچنین در اپلیکیشن ایمیل، تغییراتی جزئی اضافه شده است که به شما امکان چک کردن ایمیل های جدید و برگشتن بر سر کار قبلیتان بدون نیاز به صرف وقت اضافی را می دهد و همچنین در Spotlight Seach نیز تغییرات جزئی به وجود آمده است.



کیبرد هوشمند QuickType 
ویژگی جدیدی که به کیبورد در iOS8 اضافه شده است قابلیت Quicktype است که با توجه به عادات اس ام اس دادن شما کلمه بعدی که می خواهید در اس ام اس بنویسید را حدس زده و آن را به شما نشان می دهد تا در صورت صلاح از آن استفاده کنید.



بسته سلامتی Healthkit
یکی از بخش‌هایی که حضور آن در iOS8 در نظر گرفته شده  Healthbook است. بخشی که فعالیت های روزانه شما شامل دویدن و راه رفتن و سایر فعالیت را در نظر گرفته، میزان کالری مصرفی، میزان قند خون، میزان خواب روزانه، فشار خون، میزان نیاز بدن شما به آب و هر آن چیزی که مرتبط با سلامت شما می‌شود را در نظر دارد. همچنین این بخش می تواند برای مواقعی که نیاز به پاسخ سریع به پرسشهایی درباره سن، وزن، داروهای مصرفی، گروه خون یا زمانی که اهدا کننده عضو هستید کمک حال شما باشد.
از ویژگی های دیگر iOS8 می توان به قابلیت نصب کیبورد های دلخواه به جای کیبورد اصلی آی دیوایس و قابلیت استفاده از سنسور تاچ آیدی برای قفل گذاری روی برنامه ها و  قابلیت Homekit جهت هوشمند سازی قفل ها، لامپ ها، سیستم های امنیتی و گرمایشی خانه به همراه قابلیت استفاده با Siri اشاره کرد.

گزارش از پریسا کابلی

برچسب ها: درباره ، ios8 ، اپل ، همه چیز ، مشخصات ، دریچه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.