سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان/

خرید 280 هزار تن گندم از کشاورزان گلستانی

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان از خرید 280 هزار تن گندم از کشاورزان گلستانی خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان، محمدرضا افشار گفت: با توجه به ادامه خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان گلستانی ، از ابتدای فصل خریدتا کنون میزان 280 هزار تن از این محصول استراتژیک تحویل مراکز خرید در سراسر استان شده است .

وی افزود : بر اساس دستورالعمل های ابلاغی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران در سال جاری اولویت خرید گندم با بخش دولتی بوده است و شرکت غله گلستان نیز با اجرای دقیق این اولویت ، امر خرید را با راه اندازی 67 مرکز در سراسر استان از ابتدای خرداد ماه آغاز کرد .

وی بیان کرد: این شرکت با استفاده از تمامی توان و استعدادهای خود در بخش های مختلف و نظارت مستمر بر چگونگی تحویل گندم توانسته است ضمن کسب رضایتمندی کشاورزان زحمتکش استان میزان 280 هزار تن گندم در قالب 3100 محموله به صورت تضمینی از گندمکاران محترم خریداری و در مراکز ذخیره سازی استاندارد نگهداری کنند.

افشار در ادامه خاطرنشان کرد : طبق آمارهای موجود در فصل خرید سال جاری بیشترین میزان تحویل گندم مربوط به شهرستان آق قلا با بیش از 70 هزار تن و کمترین آن مربوط به شهرستان مینودشت بوده است.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان در پایان افزود : تا کنون با همکاری بسیار مناسب بانک سپه به عنوان بانک عامل بیش از 85 میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان محترم پرداخت شده و باقیمانده آن در کوتاه ترین زمان ممکن و پس از تامین اعتبار پرداخت خواهد شد.

شایان ذکر است در حال حاضر امر خرید تضمینی گندم در نقاط مختلف استان ادامه دارد و مراکز خرید در سراسر استان فعال هستند و کشاورزان می توانند گندم مازاد بر نیاز خود را تحویل این مراکز کنند/س.



برچسب ها: گندم ، گلستان ، کشاورز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.