سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

مدال طلا برای آزادکار مازندرانی در مسابقات مغولستان

مدال طلا کشتی گیر آزاد مغولستان به آزادکار مازندرانی رسید.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت:در مسابقات کشتی آزاد جوانان آسیا ملی پوش مازندرانی موفق به کسب مدال طلا شد.

قادری افزود:مسابقات کشتی آزاد جوانان آسیا که در شهر اولانباتور مغولستان در حال برگزاری است کشتی گیر مازندرانی موفق به کسب مدال طلا شد.

وی تصریح کرد:صابر خانجانی ملی پوش مازندرانی در وزن 50 کیلوگرم با سه پیروزی مقابل حریفان در مرحله مقدماتی در فینال موفق شد حریف قزاقستانی اش را بااقتدار 17 بر پنج شکست دهد و مدال این وزن را به دست آورد.

نایب هیئت کشتی مازندران با اشاره به رقابت کشتی گیران جوان در مسابقات تصریح کرد: کشتی گیران 6 وزن دوم این مسابقات امروز به روی تشک می روند.

قادری گفت:رضا اطری در 55 کیلوگرم،ایمان صادقی در 60 کیلوگرم، حسن یزدانی در 66 کیلوگرم و مجتبی کلیج در 84 کیلوگرم به عنوان ملی پوشان مازندرانی برای کسب مدال به روی تشک می روند.

وی با اشاره به قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد فرنگی جوانان کشورمان در این مسابقات افزود: تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان با پنج مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز با 75 امتیاز قهرمان شد.

قادری از درخشش دو کشتی گیر فرنگی کار جوان مازندرانی در این رقابت ها خبر داد و خاطرنشان کرد:در کشتی فرنگی جوانان آسیا در مغولستان علی ارسلان در وزن 60 کیلوگرم و بابک رزم پوش در 120 کیلوگرم به عنوان دو کشتی گیر مازندرانی به ترتیب موفق به کسب مدال طلا و برنز شدند./ش/ن


برچسب ها: طلا ، آزادکار ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.