سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

چراغ خاموش تبلیغات کالاهای ایرانی در بازار عراق

رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در عراق با بیان اینکه برخی تولیدکنندگان در انتظار این هستند که مشتری کار تبلیغ، توزیع و خدمات پس از فروش را انجام بدهد، گفت: این روش در بازار داخلی نیز با شکست مواجه می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


ابراهیم محمدرضازاده گفت : گسترش روابط اقتصادی با عراق مستلزم راه‌بردها و استراتژی‌هایی از سوی جمهوری اسلامی ایران است.

رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در عراق بیان داشت : باید در مرز مدیریت واحد حاکم باشد، وگرنه سرعت انجام امور کم می‌شود و فرصت‌ها را از دست می‌دهیم که ستادها برای ایجاد سرعت هستند وباید به آن‌ها بها داده شود.

رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در عراق یکی از مشکلات فعلی را تبلیغات منفی در موردناامنی عراق و عدم اطلاع‌رسانی فرصت‌های تجاری عنوان کرد.

وی ادامه داد: رسانه‌هادر شناساندن مزایای کالا و خدمات ایران در عراق، فرصت‌های ناشی از این مزایا، تقاضای بازار عراق و جذب صادرکنندگان و تولیدکنندگان بزرگ کشورمان به عراق موثر خواهند بود.

محمدرضازاده با بیان اینکه بغداد منبع تغذیه تجاری حدود 60 درصد بازار عراق است، گفت: تولیدکنندگان در نخستین فرصت، کاتالوگ عربی تهیه و شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی، اسناد، رزومه و پروفایل‌های خود را به عربی ترجمه رسمی کنند.

این مسئول به تولیدکنندگان توصیه کرد خود را به ارگان‌ها و سازمان‌های مرکزی و محلی مرتبط در عراق معرفیو مناقصات را دنبال کنند.

رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در عراق تصریح کرد: فعالان عرصه‌های تولیدی و خدماتی اطلاعات خود را تحویل بدهند تا به متقاضیان و مراجعان ارائه شود و درخواست‌های ارجاع شده در نخستین فرصت به آن‌ها منعکس می‌شود/ س

برچسب ها: کرمانشاه ، چراغ ، خاموش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.