سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

رونمائی از پیام حضرت امام خمینی (ره) در مازندران

از یک اثر هنری با موضوع پیام حضرت امام خمینی (ره) در حوزه هنری مازندران رونمائی شد.

ريیس حوزه هنری مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت : در مراسمی برای گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس این اثر فاخرهنری با بکارگیری تکنیک و فنون اعلاء در تولید ومتبرک بودن به پیام اثر بخش حضرت امام خمینی (ره ) خطاب به هنرمندان ، توسط دو هنرمند متعهد و انقلابی به مرحله تولید رسیده است .

دلشادی افزود : هنر بهترین و اثربخش ترین ابزار برای انتقال پیام و اندیشه است که خوشبختانه هنرمندان حوزه هنری در احیای این اثر قدم های موثری برداشته اند ، تا این اثر فاخر هنری نمونه ای برای راهنمایی و تولید آثار فاخر دیگر باشد .

وی تصریح کرد : این اثر در برگیرنده پیام حضرت امام خمینی (ره) خطاب به هنرمندان در سال 67 ، در قالب یک اثر خوشنویسی به خط نستعلیق همراه با تذهیب در ابعاد 70* 50 توسط دو هنرمند مازندرانی سید مرتضی جعفری ( خوشنویس ) و زبیده قاسمی ( تذهیب ) در طول یک ماه تولید و رونمایی شد .

دلشادی یاد آور شد: در مراسم رونمایی از این اثر فاخر هنری ، استادان هنر خوشنویسی آقایان عبدالحسین جلالی ، سید پیام غضنفری ، هادی قاسمی ، علیرضا اکرمی و بهمن آقا جانپور نیز حضور داشتند./ز


برچسب ها: مازندران ، پیام ، امام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.