سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

اختصاص اعتبار 180 ميليارد تومانی به بخش آبخيزداري کشور

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در شیراز گفت: بر اساس شاخص های توزیع اعتبارات منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، بیش از 27 میلیارد تومان از این اعتبار به استان فارس اختصاص می یابد .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ 

خداکرم جلالی، مشارکت مردمی را به عنوان محور اصلی و استراتژی اساسی کشور دانست و افزود : با توجه به خشکسالی های متوالی و کمبود منابع آب ، بایستی زمینه و بستر لازم را برای حفاظت پایدار و احیاء منابع آبی فراهم کرد .

وی رسیدن به اهداف اصلی توسعه پایدار بخش کشاورزی و امنیت غذائی را در گرو مشارکت‌های مردمی دانست و بیان کرد: نیاز به نوآوری برای مشارکت مردم امری مهم است .

رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور ادامه داد: در شرایط کنونی استفاده از پتانسیل و ظرفیت های هر منطقه، با استفاده از تجربیات افراد موفق در اجرای طرح پربازده بخش کشاورزی و روی آوردن به محصولاتی که با شرایط آب و هوایی سازگار است بهترین بازدهی را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی گفت : با توجه به تنگناها و خشکسالی های متوالی بایستی با اصلاح مدیریت منابع آب و روش های آبیاری و حمایت جدی از کشاورزان کار آفرین و تولید کننده ،بستر لازم فراهم شود .

انتهای پیام/س

برچسب ها: اعتبار ، آبخیزداری ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.