سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف توسط هیئت پزشکی ورزشی کرمانشاه

رئیس هیئت پزشکی ورزشی کرمانشاه از برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف توسط هیئت پزشکی ورزشی این استان خبر داد

سعید کاظمی راه‌اندازی بخش سونوگرافی و رادیولوژی هیئت پزشکی ورزشی را مشروط بر در نظر گرفتن مکان از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد امکانات لازم برای آحاد جامعه به خدمات پزشکی ورزشی یکی از شاخصه‌های توسعه سلامت ورزش است.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در گذشته کلینیک تخصصی فیزیوتراپی و توانبخشی این هیئت به‌عنوان کلینیک برتر کشور معرفی شد، بیان داشت: مجهز شدن بخش‌های درمانی هیئت پزشکی ورزشی از جمله ارتوپدی و کلینیک حرکات اصلاحی نیز از برنامه‌های سال‌جاری است.

به گفته وی، یکی دیگر از ملاک‌های توسعه ورزش افزایش شاخص تعداد بیمه‌شدگان ورزشی است که تا پایان برنامه پنجم توسعه، این شاخص باید به 10 درصد جمعیت برسد که در حال حاضر استان کرمانشاه دارای شاخص 3.9 درصدی است.

کاظمی عنوان کرد: در راستای افزایش شاخص تعداد بیمه شدگان ورزشی، هیئت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه از ظرفیت‌ها و امکانات موجود استفاده خواهد کرد.

این مسئول، توسعه فضاهای درمانی و تجهیزات پزشکی ورزشی را از جمله اولویت‌های برنامه‌ریزی‌های راهبردی هیئت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه عنوان کرد.

وی، نیاز جامعه ورزش به ارتقا سطح دانش مربیان و ورزشکاران و تأثیر علم ورزش در بهبود عملکرد ورزشکاران در میدان‌های رقابتی را مورد اشاره قرار داد و متذکر شد: هیئت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه، دوره‌های آموزشی در زمینه آشنایی با آسیب‌های ورزشی، تغذیه و روانشناسی، ماساژ ورزشی، حرکات اصلاحی و دانش‌افزایی در سال‌جاری اجرا می‌کندز/.


برچسب ها: کرمانشاه ، برگزاری ، دوره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.