سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعقاد تفاهم‌نامه میان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و بنیاد تعاون وزارت دفاع

به منظور ارتقای توانمندی و افزایش مهارت نیروی انسانی شاغل و خانواده‌های کارکنان بنیاد تعاون وزارت دفاع تفاهم‌نامه همکاری میان این نهاد و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بعداز ظهر امروز منعقد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، طی مراسمی که بعداز ظهر امروز در محل بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه به امضای رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و معاون وزیر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رسید.

این گزارش می‌افزاید اهداف اصلی انعقاد این تفاهم‌نامه ارتقای توانمندی و افزایش مهارت نیروی انسانی شاغل و خانواده‌های کارکنان بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و بهره‌مندی مستمر از ظرفیت‌های موجود در جهت ارائه خدمات آموزشی براساس استاندردهای آموزشی یکپارچه و منسجم ملی و بین‌المللی و تاکید بیشتر بر آموزش‌های عملی به منظور افزایش سطح دانش فنی و مهارتی گروه‌های هدف است.

براساس این گزارش به منظور اجرای صحیح و دقیق مفاد این تفاهم‌نامه کمیته راهبری ملی متشکل از نمایندگان طرفین در ستاد و متعاقب آن در سطح استان با عضویت نماینده تام‌الاختیار مدیرعامل بنیاد و مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و سایر مسئولان ذیربط به تشخیص دو طرف تشکیل می‌شود.

همچنین به منظور تدوین آیین‌نامه و شیوه‌نامه اجرایی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های طرفین برنامه‌ریزی، پیگیری، نظارت و عملیاتی کردن مفاد تفاهم‌نامه کمیته مشترکی از نمایندگان سازمان و بنیاد تشکیل می‌شود.

گفتنی است، مدت این تفاهم‌نامه از تاریخ امضا به مدت دو سال شمسی است که تمدید و ادامه فعالیت، بازنگری، تصحیح و یا تغییرات با توافق طرفین انجام می‌شود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: انعقاد ، تفاهم ، نامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.