سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

كسب رتبه برتر دومين جشنواره کشوری فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر فرهنگ تیرگیر؛ استادیار گروه شیمی و مسئول مرکز انجمن های علمی، ادبی و هنری، و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، رتبه برتر و عنوان مدیر برتر انجمن های علمی کشور دومين جشنواره کشوری فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

دکتر فرهنگ تیرگیر؛ استادیار گروه شیمی و مسئول مرکز انجمن های علمی، ادبی و هنری، و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، در دومين جشنواره کشوری فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی، رتبه برتر و عنوان مدیر برتر انجمن های علمی کشور را از آن خود کرد.

در این جشنواره که به مناسبت سی و دومین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در تهران برگزار شد؛ از 33 برگزیده در حوزه های پژوهشگران برتر و مقالات برتر و همچنین مدیران برتر دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در حضور شخصیت های سیاسی و علمی کشور از جمله آيت اله هاشمی رفسنجانی؛ رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی؛ آقایان حجت السلام و المسلمین سید حسن خمینی و دكتر عبداله جاسبی و دکتر حمید میرزاده ( رئیس دانشگاه ) و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر شد.

در این میان، انجمن های علمی و ادبی و هنری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برای اولین بار به مدیریت دکتر فرهنگ تیرگیر؛ استادیار گروه شیمی در کشور مقام برترین انجمن های علمی کشور را کسب کرد.

لازم به ذکر است انجمن های علمی دانشگاه آزاد شهرکرد ( 21 انجمن علمی ) به صورت میانگین امتیازات برترین های انجمن علمی کشور و انجمن علمی دامپزشکی رتبه اول انجمن های علمی را به دست آورد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در حال حاضر دارای 21 انجمن علمی و 3 انجمن ادبی و هنری در رشته های شیمی، بیوتکنولوژی، میکروبیولوژی و ژنتیک، دامپزشکی، عمران، مکانیک، رباتیک، الکترونیک، کامپیوتر، معماری، علوم دامی، صنایع غذایی، شیلات، ادبیات، مشاوره، مامایی و پرستاری، بهداشت، نانو تکنولوژی و ... بوده و پس از عضو گیری از دانشجویان رشته های مربوطه، در راستای چشم اندازهای پژوهشی، آموزشی و برگزاری همایش ها و کارگاهای علمی و تخصصی گامی موثر در ارتقاء علمی دانشجویان در رشته های علمی مختلف برداشته است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.