سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

ضرورت جذب گردشگر برای حضور در جشن ییلاق

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان ؛اجرای برنامه های متنوع در جشن ییلاق را منوط به حضور گردشگران عنوان کرد .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان، با تاکید بر اینکه باید بسته راهنمای گردشگری این برنامه تعریف شود،گفت:اجرای برنامه های متنوع در این جشن منوط به حضور گردشگران است و باید در این راستا برنامه منظم نیز تعریف شود.

رحمتی،بر لزوم برگزاری نشست با گروههای کوهنوری با هدف جذب گردشگر تاکید کرد و افزود:باید سعی کنیم در این جشن افراد شناسنامه دار برای ورود گردشگر پیش قدم شوند.

وی،تهیه فرم نظرسنجی،دعوت از نوازندگان بومی منطقه،بیمه کردن سایت محل برگزاری را جزو برنامه های پیش بینی شده این جشن عنوان و اضافه کرد : فروش محصولات بومی منطقه و فراهم کردن فرصت برگزاری برنامه های متنوع اعم از اسب سواری،اجرای برنامه شبکه اشراق، بازی های محلی و سایر برنامه ها و آئین ها در روز نخست موجب فراهم شدن فرصت برای اقامت گردشگران می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان، تدارک برای اجرای برنامه های شبانه را نیز یادآور شد و صرف غذاهای محلی و سنتی در وقت ظهر و شام را جزو برنامه های این جشن بیان کرد.

رحمتی، استقرار هلال احمر، ناظر بهداشت دامپزشکی استان در طول برگزاری برنامه و نیز مجهز شدن سرویس بهداشتی شبانه نیز جزو اقدامات این برنامه خواهد بود.

گفتنی است،میهمانان پیش بینی شده برای حضور در این جشن 500 گردشگر و میهمان پیش بینی شده است
برچسب ها: جذب ، گردشگر ، ییلاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.