سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلایه صدای مردم از برخی مسئولان در پاسخگویی به مشکلات جامعه

مدیر روابط عمومی شبکه خبر با اشاره فضای مناسبی که برنامه صدای مردم برای پاسخگویی به مشکلات جامعه فراهم کرده گفت: از عدم همکاری برخی مسولان در این زمینه گلایه مندیم.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران ، حمید کاشفی نیک ، مدیر روابط عمومی این شبکه خبری گفت: برنامه صدای مردم که تقریبا دوسال است به همت روابط عمومی به روی آنتن می رود فرصتی مناسب برای پاسخگویی مسئولین به مشکلات و نقدهای جامعه بر عملکرد نهادهای مختلف کشوری است.

وی با توجه به ارتباطات وسیع مردمی با شبکه خبر از طریق برنامه صدای مردم بیان داشت: در طی دوسالی که این برنامه پخش می شود توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند و جوی صمیمی و مورد اطمینان را بین مردم و این شبکه ایجاد کند.

کاشفی نیک با اشاره به دریافت مشکلات مردمی مرتبط با مجموعه های مختلف کشوری اظهار داشت: برنامه صدای مردم فرصت مغتنمی است برای سازمان ها و نهاده ها تا بدون اتلاف نیرو و زمان اضافی به رفع نقایص و مشکلات مجموعه خود در ارتباط با جامعه بپردازند که در این بین روابط عمومی ها نقشی موثر در پیشبرد این اهداف دارند.

وی در ادامه با اظهار تشکر از نهادها و سازمان هایی که تا کنون با این برنامه  همکاری داشته اند با ابراز گلایه از  کوتاهی در پاسخگویی برخی مسئولان به مشکلات مردمی بیان داشت: با اینکه صدای مردم کار را برای دریافت و پاسخ به مشکلات مردم و جامعه آسان تر کرده است اما متاسفانه بسیاری از نهادها و سازمان ها تا کنون همکاری لازم را  با این برنامه نداشته اند.

مدیر روابط عمومی شبکه خبر در رابطه با همکاری این شبکه و سازمان های دیگر گفت: ما آمادگی کامل داریم تا فایل های مورد نظر را در اختیار آنها قرار داده و به تبع آن پاسخ مسئولان را نیز در رابطه با مسائل مختلف دریافت کرده و به سمع و نظر بینندگان این شبکه برسانیم.

لازم به ذکر است، برنامه صدای مردم ، هر روز بعد از خبرهای مشروح ساعت13:00 و20:00 پخش شده و تکرار آن نیز ساعت 16:30 و 24:00 بر روی آنتن می رود.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.