سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

خلعتبری /اصلا به تیم ملی فکر نمی کنم

خلعتبری ، در رابطه با تیم ملی هیچ حرفی ندارم

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، مهاجم ریزنقش مازندرانی که دردقیقه 90 و آستانه اعزام و حضور در جام جهانی برزیل از سوی کارلوس کروش سرمربی پرتغالی تیم ملی کنار گذاشته شد در سفری به شهرستان نوشهر به منظوربازی در دیدار دوستانه فوتبال بین بازیکنان اسبق شموشک و منتخب قائمشهرحضور یافت.

حضوربازیکن اسبق شموشک و پرسپولیس در استادیوم شهدای نوشهر سوژه بسیار مهم و فرصت مغتنمی برای خبرنگاران شد تا از وی درباره اتفاقات به وجود آمده در رابطه با علت حذف وی از تیم ملی سوال شود .

قبل از آغاز بازی ، خلعتبری وقتی در محاصره خبرنگاران و اصحاب رسانه های گروهی قرار گرفت به هیچ وجه حاضر به انجام مصاحبه نشد و با زیرکی خاصی از جواب دادن به سوالات طفره رفت و فقط در چند ثانیه بسیار کوتاه گفت : اصلا به تیم ملی فکر نمی کنم و هیچ حرفی در این خصوص ندارم و تمام فکر و حواسم به بازی خودم برای منتخب نوشهر مقابل منتخب قائمشهر می باشد./ش/ن

خلعتبری در ادامه با عذر خواهی از خبرنگاران به بهانه گرم کردن بدنش به سمت کناره زمین استادیوم رفت و مشغول دویدن شد .

تماشاگران که از دیدن خلعتبری حسابی به وجد آمده بودند به ناگهان وارد زمین مسابقه شدند و خواستار گرفتن عکس و امضا از وی شدند که با حضور به موقع ماموران انتظامی تماشاگران زمین مسابقه را به ناچار ترک کردند.

تشویق بی امان خلعتبری در اکثر دقایق بازی باعث شد که وی بارها به ابراز احساسات تماشاگران نوشهری پاسخ دهد.

بازی دوستانه منتخب شموشک نوشهر و منتخب قایمشهر با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم مهمان وشاگردان نادر دست نشان خاتمه یافت.

سید پیمان حسینی ، حامد ریاحی ، محسن بنگر ، مجید ایوبی ، کیانوش رحمتی ، مصطفی مهدیزاده ، حسین خسروی ، محسن یوسفی ، بهمن طهماسبی ، محمدرضا خلعتبری و ... از جمله بازیکنان مطرح نوشهری شاغل در لیگ برتر و لیگ دسته اول در این دیدار دوستانه بودند.

برچسب ها: تیم ، ملی ، فکر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.