سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی" شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند انتخاب شدند+ تصاویر، دعوت جیمز کلارک از سوی جهاد دانشگاهی مشهد قابل تامل است ، تصمیمی در مورد سطح شخص شرکت کننده در مراسم تحلیف السیسی گرفته نشده است و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

هدف ایران رسیدن به خودکفایی در زمینه‌های مختلف است/ سوخت‌های مورد نیاز را تامین می‌‌کنیم / توصیه به طرف غربی



 سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: یکی از برنامه‌های سازمان این است که سوخت‌های مورد نیاز را تامین کند برای همین ما به سمت سوخت 20 درصد رفتیم، سوخت اراک را پیش‌بینی کرده بودیم و در حال تکمیل ساخت سوخت آن بودیم بنابراین نیروگاه‌های آینده موضوعاتی است که در برنامه کلی سازمان قرار دارد.

عیادت "حجت‌الاسلام راشد یزدی" و "محمد نبی حبیبی" از رئیس مجلس خبرگان رهبری
 برخی دیگر از مسئولان و شخصیت‌های شناخته‌شده کشور نیز صبح امروز (شنبه - 17 خردادماه ) از رئیس مجلس خبرگان رهبری عیادت کردند.

دشمن هرگز حریف جنگ سخت ما نیست/ دشمن از مسجد می‌ترسد
 جانشین سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: امروز دشمن از مسجد می‌ترسد، امروز دشمن از موشک ما نمی‌ترسد، ولی از مسجد و از وحدت ما و انسجام مردم ما و پیوستگی و پیوند ملت می‌ترسد و همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمود؛ دشمن از وحدت ما و از علم ما می‌ترسد.

نقش بی‌بدیل رئیس مجلس خبرگان رهبری در جریان‌های سیاسی و اجتماعی

نماینده مردم مشهد در مجلس خبرگان رهبری گفت: نقش بی‌بدیل رئیس مجلس خبرگان رهبری در جریان‌های سیاسی و اجتماعی امروز کاملا مشهود است.

شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند انتخاب شدند+ تصاویر
 دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند از برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند خبر داد.

نقش بالای آیت‌الله مهدوی کنی در جذب جوانان
 رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: آیت‌الله مهدوی کنی نقش بالایی را در جذب جوانان از قبل انقلاب داشته‌اند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی زمانی که نظام به وجود ایشان نیاز داشت در تمامی صحنه‌ها حاضر بودند.

مرحله دوم رزمایش "مصباح‌الهدی" با رمز یا ابالفضل (ع) برگزار شد
جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) از برگزاری مرحله دوم رزمایش تاکتیکی مصباح الهدی با رمز یا ابالفضل (ع) در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق خبرداد.

جهانگیری روز ملی ایتالیا را تبریك گفت

معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی به « ماتئو رنتزی » نخست وزیر جمهوری ایتالیا، فرا رسیدن روز ملی این كشور را به دولت و ملت ایتالیا تبریك گفت.

دعوت جیمز کلارک از سوی جهاد دانشگاهی مشهد قابل تامل است
 مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم رضوی با بیان اینکه نظریه‌های جیمز کلارک بر کسی پوشیده نیست، گفت: با توجه به اینکه وی از مدافعان همجنس‌گرایی است، دعوت از جیمز کلارک برای سخنرانی در کارگاه فلسفه دین توسط جهاد دانشگاهی قابل تامل است.

برنامه "شوق زندگی" تولید مرکز رسانه قوه قضاییه
 برنامه "شوق زندگی" کاری از مرکز رسانه قوه قضاییه هر روز از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

تصمیمی در مورد سطح شخص شرکت کننده در مراسم تحلیف السیسی گرفته نشده است
 یک منبع آگاه گفت: هنوز تصمیمی در مورد نحوه برخورد با دعوت و سطح شرکت در این مراسم گرفته نشده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.