سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز/

آزادسازی حریم راه های شوش

رییس اداره راه و شهرسازی شوش از انجام عملیات آزادسازی حریم 350 کیلومتر از راه های این شهرستان در بخش های مرکزی و فتح المبین شوش خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ احمد ناصر اظهار کرد: در یک ماه اخیر 10مورد عملیات آزادسازی حریم راه ها در محورهای ارتباطی این شهرستان شامل شوش - اندیمشک، شوش - دهلران، شوش - چغازنبیل، شوش - اهواز و شوش - دزفول انجام شده است.

ناصر با اشاره به یک هزار و 160 کیلومتر محدوده راه های ارتباطی شوش با دیگر شهرهای خوزستان و نیز استان لرستان افزود: آزادسازی عملیات آزادسازی حریم در محدوده راه های بخش های مرکزی و فتح المبین شوش که 350کیلومتر از مجموع راه های شهرستان را در بر می گیرد صورت گرفت.

وی گفت: آزادسازی حریم راه ها با دریافت مجوز از مراجع قضایی صورت گرفته تا از این محدوده ها رفع تجاوز شود.

رییس اداره راه و شهرسازی شوش اضافه کرد: در حریم راه های شوش که آزادسازی شده، فعالیت های غیرمجازی نظیر احداث کانال های کشاورزی، عملیات تسطیح اراضی، احداث دیوار و مستحدثات و استقرار دکه ها صورت گرفته بود.

احمد ناصر  اظهار داشت: این اقدام نقش موثری در پیشگیری از هر گونه خطر احتمالی برای خودروها و رانندگان وسایط نقلیه ای که در این محورهای ارتباطی تردد می کنند، خواهد داشت.

وی در پایان یادآور شد: برابر ماده 7 قانون ایمنی راه ها و راه آهن، هرگونه ساخت و ساز در حریم قانونی راه ممنوع بوده و خارج از حریم راه، با مجوز اداره کل راه و شهرسازی استان مجاز است
برچسب ها: آزادسازی ، حریم ، راه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.