سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله مقتدایی در جمع خبرنگاران:

تمامی جناح‌های سیاسی با آیت‌الله مهدوی کنی همدل و همراه هستند

قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز تمامی جناح‌ها با آیت‌الله مهدوی کنی همدل و همراه هستند چرا که نسبت به همه آن‌ها پدری کرده است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "آیت‌الله عباس مقتدایی" با حضور در بیمارستان بهمن ضمن ملاقات از آیت‌الله مهدوی کنی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آیت‌الله مهدوی کنی نسبت به برخی بزرگان دیگر از جامعیت بالایی برخوردار است و در درس امام خمینی(ره) و مراجع قم همیشه حضور داشته است.
 
وی افزود: آیت‌الله مهدوی کنی هم اکنون در دانشگاه امام صادق(ع) به عنوان یک مرکز موثر در نظام حضور داشته و به ایفای نقش می‌پردازد.
 
قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: مسئولیت‌ها و سمت‌های بالای آیت‌الله مهدوی کنی در حوزه‌های مختلف مجلس و ریاست مجلس خبرگان و.... را نمی‌توان مورد اغماض ثرار داد چرا که وی از ابتدای پیروزی انقلاب در نظام مسئولیت‌های متفاوتی داشته‌اند و هم اکنون ریاست مجلس خبرگان رهبری را به عنوان یکی از بالاترین سمت‌ها در اختیار دارند.
 
وی ادامه داد: به لطف خداوند آیت‌الله مهدوی کنی در تمامی مناسبی که بوده‌اند به وجه اکمل توانسته‌اند آن حوزه را اداره و آرامش خاطری را در مجلس خبرگان رهبری به وجود و پیش ببرد.
 
وی گفت: امروز تمامی جناح‌ها با آیت‌الله مهدوی کنی همدل و همراه هستند چرا که نسبت به همه آن‌ها پدری کرده است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: جامعه ، مدرسین ، احزاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.