سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

توقیف دو دستگاه خودرو حامل چوب قاچاق جنگلی در آمل

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آمل از کشف و توقیف دو دستگاه خودرو حامل چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

 

وحید خلیلی ˈ در گفتگوبا خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت : قاچاقچیان با دو دستگاه خودروی نیسان و سواری پژو قصد داشتند حدود دو متر مکعب چوب جنگلی از جنسˈ افرا ˈ را برای فروش در تهران از شهرستان خارج کنند که با حضور بموقع ماموران یگان حفاظت و نیروی انتظامی خودروی آنان توقیف شد.

وی افزود : چهار نفر از سرنشینان این دو دستگاه خودور بلافاصله شناسایی و دستگیر شدند و خودروها به همراه چوب قاچاق هم به اداره منابع طبیعی وآبخیز داری آمل انتقال داده شد.

او ادامه داد : برای متهمان نیز پرونده تخلفاتی تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد.

رییس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری گفت : عوامل این قاچاق در مرحله اول در برخورد با یگان حفاظت قصد فرار داشتند که با آمادگی کامل ماموران جنگلبانی تسلیم و دستگیر شدند.

وی افزود : ماموران جنگلیبانی آمل در بیشتر نقاط این شهرستان حضور دائمی دارند و محیط ها را برای قاچاقیان عرصه های منابع طبیعی را ناامن خواهند کرد.

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری آمل با بیان اینکه این اداره به تنهایی توان حفاظت و حراست از همه عرصه های منابع طبیعی شهرستان را ندارد ، گفت حفاظت و حراست از عرصه های طبیعی تنها با مشارکت مردم امکان پذیر و محقق خواهد شد و مردم نباید نقش خود را در این زمینه دست کم بگیرند./س


برچسب ها: افزایش ، رالی ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.