سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان / معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی

بیش از 7 هزار فرزند خانواده کمیته امداد در رشته حقوق فعالیت دارند

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی گفت: بیش از 7 هزار فرزند خانواده امداد در کشور در رشته حقوق در حال فعالیت هستند که مشکلات حقوقی خانواده‌ها را بررسی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، منصور قمشه در حاشیه دیدار با رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان افزود: فعالیت شوراهای حل اختلاف در بین خانواده‌های امداد آرامش ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: در راستای برنامه‌ها و اقدامات حقوقی برای خانواده‌های امداد، استفاده از وکلای نیکوکار را در برنامه داشته‌ایم به طوریکه هم اکنون 3 هزار و 500 وکیل نیکوکار در سطح کشور با ما همکاری دارند.

قمشه با بیان اینکه ورود به مشکلات حقوقی و قضایی خانواده‌ها بارقه امید را در بین آنها ایجاد کرده است گفت: بسیاری از خانواده‌ها مسیر امورات حقوقی را نمی‌دانند و ما در کمیته امداد بر اساس سند چشم‌انداز و وظیفه ذاتی خود، امداد حقوقی و معاضدت حقوقی و مددکاری حقوقی را پیش‌بینی کرده‌ایم که شورای حل اختلاف کمک جدی در فرهنگ‌سازی امور حقوقی در خانواده‌ها داشته است.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی خاطر نشان کرد: هم اکنون کمیته امداد 4 میلیون نفر مراجعه کننده دائم و 3 میلیون نفر مراجعه کننده موردی دارد که بیش از یک میلیون نفر از این افراد، زنان سرپرست خانوار هستند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.