سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

بهره‌برداری از هتل آنا ارومیه در اوائل تابستان 93

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: هتل آنا ارومیه طبق گفته سرمایه‌گذار در اوائل تابستان به بهره‌برداری می‌رسد.

مظفر عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: آن طور که سرمایه‌گذار در جلسه‌ای اعلام کرده، از پروژه هتل آنا ارومیه در اوائل تابستان امسال به طور کامل بهره‌برداری به عمل می‌آید، تا توسط مسافران و گردشگران داخلی و خارجی مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مراحل ساخت و تجهیز هتل پنج ستاره ارومیه با جدیت و پشتکار دنبال می‌شود، افزود: با توجه به امکانات، تجهیزات و پرنسلی که در آن به کارگیری می‌شود و به دلیل اطلاع‌رسانی گسترده به طور قطع در جذب مهمانان با مشکل مواجه نشده و با استقبال مسافران داخلی و خارجی روبه‌رو خواهد بود.

عباس‌زاده رستوران چرخان، سالن کنفرانس برای اجلاس‌های ملی و بین‌المللی، استخرهای متعدد، آب درمانی، سالن آمفی‌تئاتر و ...را بدیهی‌ترین امکانات هر هتل پنج ستاره عنوان کرد و افزود: هتل آنای ارومیه از هر جهت برای پذیرائی مهمانان داخلی و خارجی تجهیز می‌شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار این پروژه آموزش همه پرسنل اعم از خدمه، مهمان‌داران، مدیران فنی و ... را به واسطه کارشناسان مجرب و اعزامی از سایر کشورها را در برنامه دارد.

وی با اظهار به اینکه پروژه مورد اشاره با در نظر گرفتن بالاترین و جدیدترین استانداردهای زمان حاضر احداث می‌شود، اضافه کرد: این پروژه از نظر جانمایی و محل احداث با مشکل روبه‌رو نبوده، در موقعیت جغرافیایی ممتازی در حال احداث است.

عباس‌زاده در پاسخ به این سوال که در احداث پروژه‌های فاخر تا چه اندازه به معماری اسلامی توجه می‌شود، ادامه داد: سازمان میراث فرهنگی صیانت از ارزش‌های ملی و اسلامی را یکی از خط‌مشی‌های خود قرار داده، که در هر پروژه‌ باید به این مقوله توجه شود.

وی در واکنش به این موضوع که شنیده‌ها حاکی از این است، در تهران برخی رستوران‌های مجلل با روکش طلا بستنی و سایر پذیرائی‌ها را سرو می‌کنند و حال در مجموعه موردنظر چه سبکی برای پذیرایی از مهمانان استفاده می‌شود، اظهار داشت: پذیرایی پسندیده و در شان مهمانان با آموزه‌های اسلامی منافات ندارد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه مهمانداری شایسته در معارف ریشه دارد، اضافه کرد: ضمن تلاش برای حفظ شان و منزلت مهمانان و تکریم مسافران، باید از مصرف‌زدگی و تجمل‌گرایی بیهوده پرهیز کرد.

وی راه‌اندازی گردشگری حلال را مبحث روز دانست و ادامه داد: مردمی که برای بازدید از آثار تاریخی و جلوه‌گاه‌های طبیعی کشورمان به این خطه وارد می‌شوند، به ارزش‌ها و باورهای ملت ما احترام می‌گذارند، از طرف دیگر در دنیا گردشگرانی با اهداف گوناگون در حال تردد هستند، که مقصدشان هرگز کشور ما نبوده و ما جوابگو و مهماندار آنها نخواهیم بود/ش/ن.


برچسب ها: ارومیه ، میراث ، مهمانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.