سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای از حمایت ملی برخوردار است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره‌کننده انرژی هسته‌ای کشورمان از حمایت ملی برخوردار است.

عابد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: تیمی که در مذاکرات پیرامون انرژی هسته‌ای تشکیل شده است، از افراد متعهد، مجرب و متخصص در امور بین‌‌الملل شکل گرفته، با همه توان از مواضع بر حق ملت کشورمان دفاع می‌کنند، زیرا پشتوانه ملی عظیمی دارند.

وی با تاکید بر اینکه در این پرونده به طور قطع ایران اسلامی پیروز نهایی خواهد بود، افزود: در این مذاکرات برنده کشور ما خواهد بود، زیرا افکار جهان و همه ملت‌های دنیا با ما بوده، ملل مختلف بر حقانیت مواضع ما صحه می‌گذارند.

فتاحی اظهار داشت: برای همه ملت‌ها، سازمان‌های بین‌المللی و بازرسان جهانی، صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای، علمی و تحقیقاتی ایران اسلامی به اثبات رسیده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای جامه عمل پوشاندن به فتاوی مقام معظم رهبری، فعالیت‌های علمی دانشمندان به مسیر انسان‌دوستانه سوق می‌یابد.

وی به متحیر شدن دنیا مقابل ایستادگی و مقاومت ملت ایران اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: ایران اسلامی نه‌تنها از حمایت و پشتیبانی هیچ ابرقدرت‌ برای به دست آوردن این دانش برخوردار نبود، بلکه مقابل تهدیدات، تحریم‌ها و توطئه‌ها مقاومت کرد، تا اینکه پرچم جمهوری اسلامی در قله‌های علمی به اهتزاز درآمد.

این نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت پرهیز از فشار وارد کردن بر دولت و خودداری از انتقادهای غیرکارشناسی تاکید کرد و افزود: دولتمردان مسائل را در جامعه بین‌الملل با حسایت ویژه‌، ایمان و اعتقاد قوی دنبال می‌کنند.

فتاحی با بیان اینکه اکنون هنگامه تلاش برای تحقق پیشرفت در عرصه‌های مختلف فرا رسیده است، ادامه داد: از سرگرم شدن به مسائل حاشیه‌ای باید خودداری کرد، زیرا این قبیل امور به حاشیه راندن مقوله‌های توسعه‌ای منجر می‌شود.

وی داشتن جوانان غیور و پرتوان، مناطبع طبیعی غنی و انرژی‌های سرشار را مواهب خدادادی دانست و ادامه داد: دومین منبع گاز جهان در کشورمان قرار دارد، که باید در راستای توسعه کشور و ذخیره‌سازی برای نسل‌های آینده با برنامه دقیق گام برداشت، از استهلاک انرژی مانع شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در ارتباط با وضعیت اقتصادی، فرهنگی و علمی کشور تحلیل درست، منطقی و مطابق با واقعیت ارائه داد، اظهار داشت: ملت، دولت و مجلس باید در عرصه‌های ملی و بین‌المللی پشتیبان یکدیگر بوده و از سیاه‌نمایی اوضاع کشور پرهیز کرد/ش/ن.

برچسب ها: هسته ، ارومیه ، سازمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.