سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

احداث پارک 55 هکتاری فدک ساوه نیازمند همت مسئولان

برخی شهروندان ساوه خواستار سرعت بخشیدن به روند احداث پارک 55 هکتاری این شهر توسط شهرداری هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، یک شهروند ساکن این منطقه ساوه گفت: با توجه به این که مسوولان مدیریت شهری تکمیل پروژه های نیمه تمام در سال جاری را از اولویت های کاری خود ذکر کرده اند اما همچنان شاهد تعطیلی و روند کند تکمیل این پروژه هستیم.
ˈحسین میرهاشمیˈ افزود: تکمیل برخی از پروژه های شهرداری با سرعت مطلوبی در حال انجام است اما مراحل تکمیل این پارک مدت هاست که مسکوت مانده است.
این شهروند ساوه ای بیان کرد: با توجه به کمبود فضاهای سبز در این منطقه، شهرداری در یک جانمایی مناسب، این مکان را در ارتفاعات شمال شرق این شهر برای احداث پارک 55 هکتاری پیش بینی کرد.
وی ادامه داد: این پروژه تفریحی فرهنگی با توجه به وجود شهر صنعتی در شمال شهر ساوه یکی از نیازهای منطقه است که روند تکمیل آن باید با سرعت بیشتری انجام شود.
دیگر شهروند ساکن این منطقه گفت: بالا بودن سطح آب در این منطقه موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است و شهرداری نتوانسته به خوبی از این ظرفیت مناسب برای تامین آب فضاهای سبز منطقه استفاده لازم را داشته باشد.
ˈمحمود قره خانلوˈ از کمبود فضاهای فرهنگی در این منطقه از شهر گله کرد و افزود: مسوولان شهرداری چند سال گذشته وعده ساخت 10 سالن ورزشی در نقاط مختلف شهر ساوه را به شهروندان دادند اما تاکنون مورد بهره برداری قرار نگرفته اند.
وی ادامه داد: ساوه با وجود داشتن بزرگترین شهر صنعتی کشور، در برخی مناطق آن به خصوص حاشیه شهر با کمبود خدمات فرهنگی مواجه است.
شهردار ساوه نیز گفت: تکمیل این پارک یکی از نیازهای مردم منطقه است اما بدلیل محدود بودن اعتبارها روند تکمیل آن کند پیش می رود.
جوادی در ادامه بیان داشت: تلاش می کنیم با توجه به وسعت پروژه بخشی از آن را متناسب با اعتبارها تکمیل و در اختیار شهروندان قرار دهیم.
گفتنی است: عملیات ساخت پارک 55 هکتاری فدک در ارتفاعات شمال شرق شهر ساوه از سال 89 آغاز شده است.
برچسب ها: احداث ، پارک ، سرعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.