سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آلونسو: تا سومین قهرمانی بازنشسته نخواهم شد

فرناندو آلونسو راننده اسپانیایی تیم فراری گفت تا زمانی که سومین عنوان قهرمانی جهان را کسب نکند، به بازنشستگی فکر نمی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران آلونسو ۳۲ ساله در سال های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ دو سال پیاپی با تیم رنو قهرمان جهان شد و با این که ۳ بار در سال های ۲۰۱۰، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ بعد از سباستین فتل دوم شد و در سال ۲۰۰۷ هم با اختلاف یک امتیاز نسبت به رایکونن قهرمانی را از دست داد، دیگر هیچ وقت این عنوان را کسب نکرد.

آلونسو در حالی این صحبت را قبل از مسابقه هفتم در کانادا عنوان کرد که برتری مطلق مرسدس در این فصل به نظر نمی رسد که به راننده ای غیر از همیلتون یا رزبرگ فرصت قهرمانی بدهد و این نشان می دهد که سومین قهرمانی چقدر برای آلونسو مهم است.

آلونسو در مصاحبه با بی بی سی گفت: برای این موضوع بسیار تلاش می کنم و همچنان امیدوار هستم. سه بار قهرمانی یک قدم بزرگ به حساب می آید. این به این معنی نیست که من از دو بار قهرمان شدن خوشحال نیستم، اما سومین قهرمانی شما را در لیستی با حضور نام های بزرگی قرار می دهد. دو بار خیلی نزدیک به قهرمانی بودم و امیدوارم دفعه بعدی که این موقعیت پیش آمد، فرصت را از دست ندهیم. ما هنوز برای موفقیت مشتاقیم و منتظر موقعیت برای قهرمان شدن هستیم. این هدف اصلی ما است و مطمئنا تا به رضایت قلبی نرسید به بازنشستگی فکر نمی کنید.

آلونسو در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنی فراری می تواند ماشینی را برای رسیدن به این هدف فراهم کند گفت: باید باور کنم که می توانیم. ما تمام امکانات و پیش نیازهای این موضوع را داریم و فقط باید همه چیز را درست کنار هم قرار دهیم. من واقعا افتخار می کنم که جزئی از این تیم هستم و می دانم که بردن این عنوان با فراری ارزشمندتر از قهرمانی با هر تیم دیگری است.

آلونسو همچنین در پاسخ به این سوال که چقدر می تواند برای این عنوان صبر کند گفت: "فکر می کنم به اندازه ای که پیروز شویم می توانم ادامه دهم و برای چند سال پیاپی در سطح رقابتی باشیم. نمی دانم چند سال، سه، پنج، هفت. فکر نمی کنم مشکلی برای ادامه دادن وجود داشته باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: آلونسو ، فرمول یک ، فراری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.