سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

ایران اسلامی اکنون در اوج اقتدار قرار گرفته

وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران اسلامی اکنون در اوج اقتدار قرار گرفته است.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در آیین بیست و پنجمن سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در مصلای شهرکرد افزود: خودباوری اجتماعی باعث شد که ایران در زمینه های علمی و دانشگاهی در سطح بالای جهانی قرار گیرد.
به گفته وی امام راحل (ره) تحول بزرگی را در جهان ایجاد کردند و ایران اسلامی اکنون در اوج اقتدار قرار گرفته است.
پورمحمدی تاکید کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرموده اند، عصر حاضر عصر امام خمینی (ره) می باشد و پس از گذشته سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، نام امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی در همه جهان شنیده می شود و مقام معظم رهبری بزرگترین ادامه دهنده راه امام راحل می باشند.
وی افزود: به برکت قیام امام راحل، ایران محور همه توجهات جهان قرار گرفته است و اکنون تمامی کشورهای جهان ایران را به عنوان یک کشور قدرتمند می شناسند.
پورمحمدی افزود: اقتدار ایران اکنون در جهان به گونه ای است که موضوع هسته ای ایران و گفتگو های ایران با پنج به اضافه یک در صدر اخبار جهان قرار دارد و حتی اخبار مربوط به اوکراین که شرق و غرب در این کشور نقش آفرینی می کند، به اندازه مذاکرات هسته ای ایران در جهان مخاطب نداشته است.
وزیر دادگستری و عضو شورای عالی قضایی کشور گفت: مذاکرات هسته ای ایران به خوبی پیش می رود و تیم مذاکره کننده ایران نیز با اقتدار در این نشست ها حضور دارد.
پورمحمدی یادآور شد: در این مذاکرات، ایران هیچ امتیازی به زیاده خواهی غربی ها نمی دهد و ذکاوت دستگاه دیپلماسی باعث شده است کشورهای غربی حق هسته ای ایران را به رسمیت بشناسند.
وی گفت: آمریکا که مدعی حقوق بشر و دموکراسی در جهان است، به بهانه های حقوق بشر ایران را بارها تحریم کرده اما این تحریم ها باعث خودکفایی ایران شده است و اکنون زنان در ایران نسبت بالایی از جمعیت دانشگاهیان و فرهیختگان و نخبگان را تشکیل می دهند.
پورمحمدی یادآور شد: در کشورهای عراق و افغانستان و سوریه انتخابات به عنوان نمادی از دموکراسی که غرب مدعی آن است برگزار شده و در این انتخابات دوستان و دوستداران انقلاب اسلامی حایز آرا مردمی شده اند.
وزیر دادگستری، به فعالیت های یک سال اخیر دولت یازدهم نیز اشاره کرد و گفت: دولت یازدهم بنا را بر کار و عمل گذاشته است و صادق بودن با مردم، اخلاق مداری، رفع موانع و مشکلات، پرهیز از گفتارهای چالش برانگیز، کار کارشناسی و خدمت گزاری صادقانه و بی منت برای مردم را سر لوحه کار خود قرار داده است./ش/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.