سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

تجلیل از جوانان برتر در هفته جوان

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران مشکل جوانان را اشتغال دانست و گفت: اشتغال جوانان با کار دولتی حل نمی‌شود.

احمد سعادتمند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری با اشاره به فرارسیدن ولادت حضرت علی‌اکبر و روز جوان، افزود : جوانان کشور از سال 57 تاکنون نسبت به انقلاب اسلامی متعهد هستند.

وی به اهمیت وجودی جوانان در کشور اشاره کرد و افزود: رهبری در دیدار با جوانان علاقه قلبی خود را ابراز و آنان را سرمایه کشور می‌داند.

سعادتمند با بیان اینکه بیشتر مخترعان کشور را جوانان تشکیل می‌دهند، بیان داشت: تعهد جوانان کشور سبب توسعه فناوری نوین و موفقیت در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی، صنعتی، کشاورزی و پزشکی شده است.

وی الگوی جوانان کشور را حضرت علی‌اکبر دانست و گفت: ولایت‌مداری حضرت علی اکبر الگویی برای جوانان کشور شد.

این مسئول با تاکید براینکه جوانان باید مورد حمایت مردم و مسئولان قرار گیرند، تصریح کرد: دلاورمردی‌های جوانان سبب شد تا به این قشر اعتماد داشته باشیم.

سعادتمند به موفقیت جوانان مازندرانی در عرصه‌ها علمی و ورزشی اشاره کرد و گفت: سال گذشته پس از 48 سال تیم کشتی ملی کشتی آزاد در رده سنی بزرگسالان در کشور آمریکا موفق به کسب قهرمانی جهان شد.

وی مشکل جوانان را اشتغال دانست و افزود: اشتغال جوانان با کار دولتی حل نمی‌شود و دولت با ایجاد تسهیلات و امکانات اشتغال جوانان را در قالب تعاونی‌ها فراهم کند.

وی با بیان اینکه ما مصوبه دولت در ساماندهی امور جوانان را داریم، گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان در مازندران با 21 عضو از دستگاه‌های اجرایی سیاست‌گذاری لازم را برای امور مربوط و رفع مشکلات جوانان اتخاذ می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه جوانان در عرصه سازندگی کشور افتخارآفرین بودند، تصریح کرد: اعتماد به جوانان سبب پیشرفت و توسعه کشور می‌شود.

وی به مدال‌آوری ورزشکاران مازندرانی در عرصه‌های جهانی، آسیایی و بین‌المللی اشاره کرد و گفت: سال گذشته ورزشکاران ما 231 مدال رنگارنگ را در رشته‌های مختلف ورزشی و از ابتدای سال تاکنون بیش از 91 مدال را کسب کردند.

سعادتمند، اداره کل ورزش و جوانان را تنها متولی امور جوانان ندانست و یادآور شد: همه دستگاه‌های اجرایی در حوزه اختیارات خود باید به امور مربوط به جوانان بپردازند.

به گفته سعادتمند، تشکیل ستاد ساماندهی در بخش‌های مختلف، استفاده از مشارکت‌های اجتماعی، فرهنگی و تربیتی جوانان از جمله وظایف وزارت ورزش و امور جوانان است.

به گزارش فارس،در هفته جوان از جوانان برتر مازندران تجلیل می‌شود./ش/ن
برچسب ها: هفته ، جوان ، تجلیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.