سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زورگیری بی رحمانه با چاقو در ساعات پایانی شب

فرمانده انتظامي گنبد كاووس استان گلستان از دستگيري چهار نفر از اعضاء باند سرقت به عنف و اعتراف آنان به 16 فقره سرقت هاي به عنف و زورگيري خبر داد.

سرهنگ  "محمد علي عسگري" در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در خصوص جزئيات اين خبر گفت: طي دو ماهه اخير اخباري مبني بر زورگيري و سرقت هاي به عنف در سطح راهها و مناطق خلوت برون شهري در اختيار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت .
 
وي گفت: تعدادي از مالباختگان نيز با مراجعه حضوري به پليس آگاهي اعلام كردند افرادي با تهديد چاقو اقدام به زورگيري گوشي تلفن همراه وجوه نقد و موتور سيكلت آنان خصوصأ در ساعات پاياني شب مي كنند.
 
اين مقام انتظامي ادامه داد: در همين راستا تيمي ويژه متشكل از عوامل آگاهي و انتظامي تشكيل و تحقيقات در خصوص شناسايي و دستگيري عوامل سرقت را به صورت ويژه در دستور كار قرار دادند.
 
وي تصريح كرد: با تلاش مأموران و راهنمايي مالباختگان سركرده باند دستگير و جهت انجام تحقيقات به پليس آگاهي منتقل شد.
 
سرهنگ عسگري به اعترافات متهم اشاره و اظهار داشت: در تحقيقات تخصصي بعمل آمده متهم به زورگيري و سرقت هاي به عنف از شهروندان در سطح شهر هاي گنبدكاووس ، علي آباد ، دلند و آزادشهر با همكاري 3 نفر از همدستانش اعتراف كرد.
 
وي يادآور شد: با تلاش مأموران همدستان سارق نيز دستگير و در تحقيقات تخصصي بعمل آمده به 16 فقره سرقت به عنف موتور سيكلت اعتراف كردند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
آقا
۱۷:۱۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
یادمه زورگیری را چند سال قبل اعدام کردند چون فیلمش لو رفته بود حالا اینا را باید اعدام کرد که عدالتتون ادامه داشته باشه