سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

35 هزار متر مربع از معابر جماران پاکسازی شد

35 هزار متر مربع از معابر منتهی به جماران با حضور نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه یک رفت و روب و پاکسازی شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگارانف  مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک اظهار داشت: در بیست و پنجمین مراسم بزرگداشت بنیانگذار انقلاب اسلامی، جمع کثیری از مشتاقان و عاشقان امام (ره) از بیت امام(ره) و حسینیه ایشان در جماران بازدید کردند که پس از اتمام برنامه ها نیروهای خدمات شهری منطقه اقدام به پاکسازی معابر و جمع آوری غرفه های فرهنگی و... نمودند.
 
همچنین سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک نیز از استقبال شهروندان از نمایشگاه امام (ره) خبر داد و گفت: این نمایشگاه در ده غرفه به نام‌های مبارک حضرت علی اصغر (ع) (غرفه کودکان و امام راحل (ره))،غرفه حضرت علی اکبر (ع) و جوان (مشارکتهای شهروندی)،غرفه حضرت امام زین العابدین (ع) (سلامت)، غرفه امام حسین (ع) (نکوداشت و تجلیل از پاسداران)،غرفه حضرت ابوالفضل العباس (ع) (نکوداشت و تجلیل از جانبازان)وغرفه حضرت زینب کبری (س) (بانوان)راه اندازی شده بود.
 
وی تصریح کرد: علاوه بر این غرفه‌‌ها پخش محصولات فرهنگی‌، هنری شمسه با برپایی کارگاه نقاشی با موضوع امام راحل توسط 20 نفر از هنرمندان منطقه، غرفه عکس و فیلم‌، غرفه دیجیتال و رسانه بر پا بود.
 
به گفته این مقام مسئول در حاشیه این غرفه‌ها  نصب پرچم یا حسین (ع) یا ابوالفضل (ع) و یا امام زین العابدین، برپایی نمایشگاه عکس (زندگینامه حضرت امام (ره))وبرپایی دو عدد ایستگاه صلواتی در ورودی جماران و خیابان‌ای یاسر و حسنی کیانیز انجام شد که مورد استقبال شهروندان و زائرین داخلی و خارجی قرار گرفت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.