سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

چرخه پژوهش و فناوری باید در دستگاه‌های اجرایی تکمیل شود

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر گفت: چرخه پژوهش و فناوری باید در دستگاه‌های اجرایی این استان تکمیل شود و برای این کار باید ارتباط موثری بین دستگاه‌های دولتی و دانشگاه‌های استان برقرار شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، عبدالمجید مصلح صبح امروز در همایش مدیریت پژوهش و فناوری در بوشهر با اشاره به اهمیت پژوهش و فناوری در دنیا امروز استقرار نظام نو آوری بر پایه پژوهش را از نیازهای توسعه استان دانست.

وی با بیان اینکه  یقینا برای حضور در چرخه فناوری توجه به پژوهش و انجام پژوهش‌های کاربردی نیاز اولیه است، افزود: برای این کار باید از تمام ظرفیت‌های علمی استان استفاده شود.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر با اشاره به این که چرخه پژوهش و فناوری باید در دستگاه‌های اجرایی استان تکمیل شود، گفت: برای این کار باید ارتباط موثری بین دستگاه‌های دولتی و  دانشگاه‌های استان برقرار شود.

رئیس کمیسیون پژوهش استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به وجود حوزه‌های نفت و گاز و انرژی در استان ارتباط موثر بین این شرکت‌ها و دانشگاه‌ها برای بهره‌برداری علمی و به‌کارگیری نیروهای نخبه استان ضروری به نظر می‌رسد.

در این همایش همچنین معاونین پژوهشی دانشگاه‌های خلیج فارس، علوم پزشکی و دانشگاه آزاد بوشهر گزارشی از توانمندی‌های پژوهشی خود ارائه کردند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: یوشهر ، فناوری ، پژوهش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.