سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیلمبرداری تلویزیون فیفا از بازیکنان تیم ملی

تندیس چهارمین حضور در جام جهانی تحویل ایران شد + عکس

تلویزیون فیفا فیلم و عکس با مدلهای مختلف برای مسابقات جام جهانی از بازیکنان تیم ملی تهیه کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران تلویزیون فیفا فیلم و عکس با مدلهای مختلف برای مسابقات جام جهانی از بازیکنان تیم ملی تهیه کرد.

در زمان برگزاری کلاس آموزشی نمايندگان فیفا به بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی و پیش از آغاز کلاس توجيهی داوری، نمايندگان فدراسیون جهانی فوتبال - فیفا، تندیس چهارمين حضور تيم ملی ایران در مسابقات جام جهانی را تحويل سرمربی و نماينده فدراسیون فوتبال ایران کردند. لازم به توضیح است که تاکنون سه تندیس حضور در جام های جهانی 1976 آرژانتین، 1998 فرانسه و 2006 آلمان در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال قرار داشته و امروز نمايندگان فیفا تندیس حضور در جام جهانی 2014 برزیل را به تیم ملی ایران تحویل دادند.


فدراسیون جهانی فوتبال برای صدور کارتهای بازی بازیکنان تيم های مختلف و همچنين نمایش بازیها برنامه های متعددی دارد.

برای صدور کارت و بنا بر اعلام فیفا مقرر است تا طی طرحی جالب هر فردی برگه ای را که در آن شماره کارت، نام و نام خانوادگی و سمتش درج شده برروی سینه خود نگاه دارد تا در زمان صدور کارت و به جهت افزایش دقت بیشتر در صدور کارتها از اين عکسها استفاده شود.

بر همين اساس گروه های مختلف عکاسی و فيلمبرداری در محل هتل تيم ملی حضور يافته و ضمن عکاسی در حالتهای مختلف از بازیکنان تیم ملی، کادر فنی و سرپرستی تيم ملی، در حالتهای مختلف و يکسان از همه بازیکنان تيم ملی فیلمبرداری کردند تا پيش از شروع مسابقات تيم ها در جام جهانی از طریق گیرنده های تلویزیونی، ماهواره ای و اینترنتی به نمايش گذاشته شود.

البته لازم به ذکر است که از ميان کادر فنی تيم های مختلف تنها از سرمربی هر تيم فیلمبرداری می شود.







برچسب ها: فوتبال ، تندیس ، کی روش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.