سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با استفاده از ایمیل ممکن شد؛

تعریف کار و واگذاری به افراد بصورت هوشمند

پژوهشگر دانشگاه صنعتی شریف موفق به طراحی سامانه "ایمیل" به منظور تعریف کار و واگذاری به افراد به صورت هوشمند از درون متن ایمیل شد.

مانامسکار دانشجوی کارشناسی ارشد صنایع دانشگاه صنعتی شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: با استفاده از سامانه ایمیل که توسط شرکت دانش بنیان عرش تحت نظر مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف طراحی شده کاربر دیگر نیازی به چک کردن حساب‌های مختلف و غیره نداشته و می‌تواند در ایمیل عرش همه حساب‌های خود را یک‌‌جا ببینند.

وی با اشاره به قابلیت‌های اتصال به نرم‌افزارهای تلفن همراه برای دریافت و ارسال ایمیل گفت: کاربر می‌تواند همیشه و همه‌جا ایمیل‌های خود را همراه داشته و آن‌ها را بروی گوشی همراه دریافت کرده و پاسخ دهد.

به گفته مجری طرح ایمیل عرش جستجوی پیشرفته براساس فرستنده، گیرنده، برچسب، تاریخ، عنوان و محتوا را دارا بوده و از پروتکل IMAP پشتیبانی می‌کند.

وی خاطرنشان ساخت: کارهای تعریف شده در ایمیل  در سامانه تقویم هم قابل پیگیری است و کابر می‌تواند به‌طور مستقیم از گنجه فایل پیوست نموده و یا پیوست‌های دریافتی ایمیل را در "گنجه" که توسط شرکت دانش بنیان عرش طراحی شده ذخیره نماید.

لازم به ذکر است: سامانه ایمیل در اولین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری توسط شرکت دانش بنیان عرش تحت نظر مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف به مخاطبان عرضه شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.