سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دروازه بان بلژیک در گفتگو با فیفا:

الویت اولمان صعود از گروه همان است

سیمون منیوله دروازه بان تیم ملی بلژیک و باشگاه لیورپول گفت: الویت اولمان در جام جهانی صعود از گروهان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران: سیمون منیوله دروازه بان بلژیکی باشگاه لیورپول که فصل درخشانی را با این تیم سپری کرده است مورد تحسین براندون راجرز سرمربی باشگاه لیورپول قرار گرفت و گفت: من فکر می‌کنم او دروازه بان برجسته‌ایی است و می‌خواهد هر روز بهتر شود.  
او به باشگاه بزرگی آمد و جایگزین دروازه بان بزرگی مانند پپ رینا شد.  

در ادامه سیمون مینیوله به گفتگو با سایت فیفا پرداخت و گفت: من تنها 26 سال سن دارم و برای دروازه بانی بسیار جوان هستم، من هنوز هدف مشخصی ندارم، و فقط به اهداف تیمم می‌اندیشم و تمام تلاشم این است که با تیم‌های که در آن حضور دارم به قهرمانی برسم. 

وی در ادامه افزود: من به آنچه تاکنون انجام داده‌ام، افتخار می‌کنم اما من هنوز مسیر طولانی را برای موفقیت در پیش دارم و مهم‌ترین چیز بهبود و ارتقاء بازی‌ام است و کاری که در 5 سال گذشته انجام داده‌ام و این کاری است که برای 5 سال آینده نیز در نظر دارم انجام دهم. 

برایم تحصیل و مطالعه در درجه بالایی از اهمیت قرار دارد سعی می‌کنم زبانم را تقویت کنم تا با هم تیمی‌هایم بتوانم به خوبی ارتباط برقرار کنم اما به هرحال من عاشق فوتبال هستم و احساسی که پس از پیروزی تیمم پیدا می‌کنم به وجد می‌آیم. 

شغل و کار من در زمین با دیگران یکی است دروازه‌ بان‌ها حلقه اتصال در تیم‌ها هستند تا تیم به پیروزی دست یابد و تنها نگرانی که شما ممکن است در این کار داشته باشید مصدومیت است و خوشبختانه تاکنون برای من چنین اتفاقی رخ نداده است. 

وی درخصوص مسئولیت سختی که با دروازه‌بانی تیم مشهوری مانند لیورپول متحمل شده است تصریح کرد: چند روز پس از آنکه به این باشگاه ملحق شدم در تورنمت آسیای شرکت کردم آنجا بود که همه چیز برایم آغاز شد و فهمیدم در چه باشگاه بزرگی حضور دارم، ما به استرالیا، تایلند و اندونزی رفتیم و هیجان خارق‌العاده‌ای وجود داشت چرا که شهرت لیورپول مرزهای اروپا را در نور دیده است. 

سیمون منیوله که تاکنون 15 بار با پیراهن تیم ملی بلژیک به میدان رفته است درخصوص تیم ملی کشورش گفت: دومین موضوع برای تیمم صعود به جام جهانی بود، مدت زیادی از این اتفاق خوب گذشته است و ما خوشبختانه توانستیم مسافر برزیل در این آوردگاه بزرگ باشیم و هدف بعدیمان صعود از گرو همان و راه یابی به مرحله بعد است و پس از آن باید منتظر باشیم و نگاه کنیم چه اتفاقی رخ می‌دهد به صورت شخصی اگر بخواهم بگویم چیزهایی که تاکنون بدست آورده‌ام را درنظر بگریم برایم مانند آرزویی بود که هم اکنون رنگ حقیقت گرفته است. 
 
شما باید بدانید که همیشه بهترین دروازه بان هستید که همیشه تصمیمات را به صورت حرفه‌ای قبول می‌کنید و احترام بازیکنان و مربی قرا نگه دارید. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: فیفا ، بلژیک ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.