سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

اشتغال 42 هزار نفر در شهرک های صنعتی استان آذربایجان آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان آذربایجان شرقی، از اشتغال 42 هزار نفر در شهرک های صنعتی استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، عسگری، در جلسه شورای اداری شهرستان اهر، گفت: اشتغال این تعداد نفر به صورت پایدار است.

وی، افزود: در استان آذربایجان شرقی 37 شهرک صنعتی به سرمایه گذاران در بخش های مختلف واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان آذربایجان شرقی، همچنین از احداث 6 شهرک و ناحیه صنعتی در شهرهای مختلف استان آذربایجان شرقی علیرغم مشکلات مالی خبر داد.

وی، گفت: در راستای تولید و اشتغال، شرکت شهرک های صنعتی استان آذربایجان شرقی در واگذاری زمین برای سرمایه گذاران هیچ محدودیتی ندارد.

عسگری، در زمینه حمایت از سرمایه گذاری در شهرک صنعتی شهرستان اهر نیز گفت: در واگذاری زمین در شهرک صنعتی شهرستان اهر برای سرمایه گذاران هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی، صدور سند برای شهرک صنعتی شهرستان اهر را گامی در جهت رغبت سرمایه گذاران دانست و افزو.د: با این اسناد مشکلات ضمانت بانکی نیز حل می شود که جا دارد از تلاش مسئولان شهرستان اهر جهت صدور سند قدردانی شود.

عسگری، تجاری سازی ایده ها را از دیگر اولویت های شرکت شهرک های صنعتی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد و افزود: در این راستا از طرح های نخبگان در زمینه های مختلف حمایت می شود.

در این جلسه نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز از اختصاص 24 میلیارد تومان از سوی وزیر راه و شهرسازی در سفر اخیر به بزرگراه اهر – تبریز خبر داد.

فلاحی، گفت: از مسئولان می خواهیم هرچه زودتر تکمیل بزرگراه اهر – تبریز را که از خواسته های مردم منطقه است تسریع کنند.

وی، همچنین از اختصاص 2 میلیاردتومان برای بازسازی مساجد مناطق زلزله زده شهرستان اهر خبر داد.

نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، بر تکریم ارباب رجوع از سوی مسئولان و کارکنان ادارات تأکید کرد.

وی، از مردم و مسئولان خواست بدون حاشیه سازی در پیشرفت و توسعه شهرستان اهر گام بردارند.

فلاحی، همچنین خواستار تسریع در آسفالت ورودی شهرک صنعتی شهرستان اهر شد.

فلاحی، همچنین خواستار تعیین تکلیف معادن واگذار شده و زمین های واگذار شده در شهرک صنعتی شهرستان اهر که راکد مانده است از سوی مسئولان ذیربط شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان اهر نیز، خواستار حل مشکلات کارخانه کمپوست که تعطیل است از سوی شهرداری و شورای شهر شد تا از دفن غیراصولی زباله جلوگیری شود.

صدیقی، همچنین از 4 اختصاص میلیاردو 500 میلیون تومان برای کمربندی شرقی، تکمیل سالن زورخانه، اصلاح شبکه برق، جاده های روستایی، ادامه مجتمع آبرسانی یخفروزان و احداث انتقال خون خبر داد.

وی، همچنین از شهرداری خواست در آسفالت خیابان ها و کوچه های شهر اهر که رضایت کننده نیست هرچه بیشتر تلاش کنند.

صدیقی، مهار آبهای سطحی، بالقوه کردن پتانسیل های بخش های کشاورزی، دامی، معدنی، گردشگری، صنایع دستی، تولید و ایجاد اشتغال و تکمیل بزرگراه اهر – تبریز را تنها راه پیشرفت و توسعه شهرستان اهر برشمرد و خواستار توجه جدی مسئولان در این زمینه ها شد.

صدیقی، همچنین از ارایه خدمات به بیش از 14 هزار نفر بیمار مراجعه کننده از زمان اجرای طرح بیمه سلامت همگانی در بیمارستان شهرستان اهر خبر داد.

در این جلسه امام جمعه شهرستان اهر نیز بیکاری را یکی از معضلات شهرستان اهر اعلام کرد.

حجت الاسلام حاجی زاده، افزود: از مسئولان می خواهیم با حمایت از بخش های خصوصی در ترغیب آنها برای سرمایه گذاری در جهت استغال و توسعه شهرستان اهر تلاش کنند.

وی، همچنین از مسئولان ادارات خواست در خدمت بیش از پیش به مراجعه کنندگان و حل مشکلات آنها تلاش کنند.
 
 
انتهای پیام/ش/ن
برچسب ها: اشتغال ، شهرک ، صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.