سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه هماهنگی نمایندگان باشگاه‌های فوتبال ساحلی برگزار شد

جلسه هماهنگی با نمایندگان باشگاه‌های دسته یک فوتبال ساحلی کشور فصل 94-93 صبح امروز در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ این نشست که با حضور پریا شهریاری رئیس فوتبال ساحلی ، رضا عبدی ، ابراهیم اکبرپور و نمایندگان باشگاههای شهدای چلیچه، پایانه های همدان ، بیمارستان قلب کوثر، موج گناوه، شهرداری تبریز، شهرداری نوین تبریز، شهرداری چاف و چمخاله، کوثر اردکان یزد، زیباشهر اصفهان  برگزار شد دستورالعمل مسابقات و شرایط حضور تیم ها در لیگ دسته اول مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است، در این نشست دستورالعمل مسابقات فصل 94-93 که باشگاه‌ها ملزم هستند از تاریخ 15/4/93 لغایت 25/4/93 مدارک تیم  خود را بصورت کامل به کمیته فوتبال ساحلی ارسال  کنند و  در صورت عدم ارسال مدارک تا تاریخ مقرر بمنزله انصراف از حضور در مسابقات تلقی می شود و تیم در قرعه کشی قرار نخواهد گرفت، مواردی مطرح شد.

نحوه برگزاری مسابقات در مرحله اول در دو گروه به صورت مجتمع در دو مرحله  برگزار و در نهایت 2 تیم از هر گروه به مسابقات مرحله نهایی صعود می کنند که این مرحله نیز به صورت مجتمع ( یک دوره ای ) برگزار می شود  و در این مرحله 2 تیم اول جدول به مسابقات لیگ برتر فصل 95-94 صعود می کنند.
 
ضمناً، از  هر گروه در مرحله اول یک  تیم به مسابقات مناطق  فصل 95-94 سقوط خواهد کرد.

در صورت درخواست میزبانی مسابقات ، هیات فوتبال استان باید تا مورخ 18/3/93 درخواست میزبانی باشگاه مربوطه را بصورت مکتوب به فدراسیون ارسال کنند و در صورت بازدید و تایید کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌ها ، میزبان با نظر کمیته فوتبال ساحلی مشخص می شود.

لازم به ذکر است، نماینده تیم شاهین خرم آباد در جلسه حضور نداشت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.