سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واشنگتن :

هکر روسی میلیونها حساب بانکی را هک کرد

مقامات آمریکا اعلام کردند یک هکر روسی موفق شد با غیرفعال سازی حساب بانکی هزاران مشتری بانکی بیش از 100 میلیون دلار از این حساب ها برداشت کند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از سی بی اس نیوز ؛ آمریکا اعلام کرد این هکر که "اوجنی بوگاچف" نام دارد با هک کردن صدها هزار حساب بانکی در اروپا و آمریکا مبلغی معادل 100 میلیون دلار از این حساب ها برداشت کرده است .

گروه هکری با مدیریت بوگاچف با ساخت نرم افزارهای مخرب با نفوذ به میلیونها کامپیوتر شماره کاربری و رمز عبور حساب های بانکی را بدست آورده و میلیونها دلار از این حساب ها برداشت کرده اند . برخی از افراد این گروه هکری روسی ، اوکراینی و انگلیسی هستند . 

دادستانی آمریکا در پیتزبورگ که اتهاماتی از جمله جاسوسی ، کلاهبرداری بانکی و کامپیوتری و پولشویی را علیه " بوگاچف " به ثبت رسانده ، اعلام کرد : این هکر روسی در بازداشت نیست و اکنون آزاد می باشد . 

این در حالی است وزارت دادگستری آمریکا در کنفرانس خبری اخیر خود نیز اتهاماتی علیه پنج تبعه چینی عنوان کرده است که بر این اساس ، این پنج تن از اعضای تیم هکری در ارتش چین بوده و با حمله به سایت های شرکت های آمریکایی اطلاعات محرمانه تجاری را از آنها ربوده است . 




انتهای پیام /
برچسب ها: هکر ، روسیه ، اروپا ، اتحادیه ، میلیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.