سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز/

اهمیت منطقه آزاد اروند

استاندار خوزستان گفت: هر آنچه مناطق آزاد دیگر به صورت جدا دارند، منطقه آزاد اروند یکجا دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ عبدالحسن مقتدایی اظهار کرد: وضعیت منطقه آزاد اروند به گونه ای است که اگر رونق پیدا کند کل مناطق آزاد کشور را تحت شعاع قرار می دهد. مرز شلمچه یک امکان بالقوه است.

مقتدایی گفت: امکان بالقوه منطقه آزاد اروند بسیار زیاد است که در فرصت های شغلی پیش بینی شده برای استان 7 هزار و 150 شغل برای این منطقه در نظر گرفته شده که هنوز به بهره برداری نرسیده است. با این حرف که منطقه آزاد اروند یک منطقه نوپا است مخالفم، زیرا این منطقه بعد از ده سال جدید و نوپا نیست.

استاندار خوزستان ادامه داد: منطقه اروند به تنهایی نه خودش را بلکه تمام استان خوزستان و استان های همجوار را تحت تأثیر مباحث اقتصادی خود قرار می دهد و به آنها رونق خواهد داد که این رونق ملتزم برنامه ریزی و داشتن نیروهای کارآمد و استفاده از مجموعه های مشاور است.

مقتدایی در ارتباط با مرز شلمچه گفت: طول استقرار تریلرها برای حمل بار در این مرز به چهار متر می رسد و روزانه سه هزار نفر در آنجا مستقر بوده و کار می کنند پس این گونه فرصت ها باید با برنامه ریزی ساماندهی شوند. در استان خوزستان به دلیل تأکید معاون رئیس جمهور مسئله یکپارچه کردن مدیریت در مرز را پیگیری میکنیم.

وی اظهار کرد: من بعنوان استاندار که همه چیز را نمی دانم، منطقه آزاد اروند باید از ظرفیت مجموعه های مهندسی مشاوره کشور و یا حتی بین المللی استفاده کند. رودخانه های استان سه مشاور گرفته ام که آنها محل قایق رانی، رستوران، تله کابین و سایر امکانات را برای من مشخص می کنند./ش/ن


برچسب ها: اهمیت ، منطقه ، اروند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.