سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر در شورای شهر گفت:

دولت و شهرداری باید نسبت به عملکرد خود پاسخگوباشند /قناعتی: اختصاص بخشی از اعتبارات فرهنگی به خانواده‌های نیازمند

عضو شورای شهر تهران گفت: دولت و شهرداری باید نسبت به عملکرد خود در حوزه نوسازی پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علیرضا دبیر در ادامه شصت و نهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: در مسئله نوسازی از بین دولت و شهرداری و شورا فقط شورا کار خود را به خوبی انجام داده است و دولت و شهرداری باید نسبت به عملکرد خود در این زمینه پاسخگو باشند.

وی در ادامه در خصوص برنامه های ماه مبارک رمضان گفت: حمایت از مساجد در بحث جز خوانی بسیار مهم است وامسال که ماه رمضان مصادف با جام‌جهانی است فرصت خوبی را از این موقعیت با برنامه‌ریزی های خاص استفاده شود.

قناعتی نیز در ادامه اظهار داشت: برخی از خانواده‌های جنوب تهران برای تدارک وعده افطار و سحری خود مشکل دارند وبهتر است این خانواده‌ها شناسایی شوند وبخشی از این اعتبارات فرهنگی به این خانواده‌ها تعلق گیرد.

طلایی عضو دیگر شورای شهر در این خصوص گفت: در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی انجام می‌شود که اگر با هماهنگی که بین دستگاه‌ها فعال وجود دارد علاوه بر کمیت کار به کیفیت کار نیز توجه کنیم بهتر است و بتوانیم شهروند قرآنی را تربیت کنیم.

ناصحی نیز در همین زمینه تذکر داد با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان در فصل تابستان قرار گرفته است و مساجد فرصت زیادی ندارند که فعالیت‌های گسترده‌ای داشته باشند اگر فعالیت‌هایی که برای این ماه درنظر گرفته شده باشد درخارج از مساجد اجرا شود باعث خالی شدن مساجد در این ایام می‌شود پس بهتر است این برنامه‌ها یک ساعت بعد از اذان و افطار انجام شود.
 

انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.