سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوریه برای سوریه تصمیم می‌گیرد/10

جهاداللحام:انتخابات تا ساعت 19 ادامه خواهد داشت / بروجردی: استراتژی آمریکا در سوریه شکست خورده است

انتخابات امروز تا ساعت 19 به وقت دمشق ادامه خواهد داشت، اما با توجه به حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای احتمالا زمان انتخابات تمدید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران ؛علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی که به دعوت رییس مجلس خلق سوریه برای حضور در روند انتخابات دیروز وارد دمشق شده است،لحظاتی قبل با رئیس مجلس این کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار "جهاداللحهام" ضمن خوش‌آمد به هیئت ایرانی در رابطه با انتخابات امروز گفت: انتخابات امروز تا ساعت 19 به وقت دمشق ادامه خواهد داشت، اما با توجه به حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای احتمالا زمان انتخابات تمدید خواهد شد.

هیئت پارلمانی پس از این دیدار که در مجلس ملی سوریه صورت گرفت، از دو شعبه اخذ رای که در محل مجلس ملی سوریه بود،بازدید کردند و همچنین جهاد اللحام رئیس مجلس ملی سوریه رای خود را به صندوق انداخت.

همچنین، در این دیدار هدایای پیروزی بین رئیس مجلس ملی سوریه و رئیس هیئت پارلمانی ایران رد و بدل شد.گفتنی است؛ هیئت پارلمانی ایران از ستاد قضایی عالی انتخابات سوریه وبرخی شعبات اخذ رای بازدید خواهند کرد.رئیس مجلس سوریه در دیدار مشترک با هیئت پارلمانی ایران گفت: مجلس سوریه موضع مشترکی در قبال سه نامزد انتخاباتی این کشور دارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز سوریه در یک موقعیت موفق قرار دارد و استراتژی آمریکا شکست خورده است.لازم به ذکر است؛ اسامی هیئت پارلمانی ایران که عصر روز گذشته وارد دمشق شدند، به شرح زیر می‌باشد:

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
محمد آشوری عضو هیئت رئیسه مجلس
بت کلیا نماینده آشوریان مجلس شورای اسلامی و دبیرکل اتحادیه کل آشوریان جهان
لاله افتخاری عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی
شیبانی سفیر ایران در سوریه
امیرآبادی فرهانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی
سامانی مشاور عالی وزیر کشور
شیخ الاسلام مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی
گلرو کارشناس وزارت امور خارجه


انتهای پیام/
برچسب ها: سوریه ، انتخابات ، بروجردی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.