سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور گسترده سوری‌ها در طرطوس و دیر الزور برای شرکت در انتخابات

ساکنان شهر طرطوس از بامداد امروز در پای صندوق‌های رأی حضور یافته اند و منتظرند رأی خود را در انتخابات ریاست جمهوری سوریه به صندوقها بیاندازند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه ،ساکنان شهر طرطوس نیز  همانند  دیگر شهروندان سوری در دمشق و سایر شهرهای این کشور  از بامداد امروز در پای صندوقهای رأی حضور یافته اند و  منتظرند رأی خود را در انتخابات ریاست جمهوری سوریه به صندوقها بیاندازند. 

 یک زن گفت:"کما آمده ایم تا انتخاب کنیم. موفقیت این انتخابات یک ضربه بزرگ به تروریسم است. 

یک زن دیگر گفت:" ما آمده ایم انتخاب کنیم و این حق ماست . ما آمده ایم با انتخاب خود با تروریسم مقابله کنیم. رئیس جمهوری را انتخاب می کنیم که امنیت را بازگرداند تا سوریه همانند گذشته امن شود و مانند گذشته زندگی طبیعی خود را از سرگیریم  . پیروزی در انتخابات نیز پیروزی بر کسانی است که علیه ما توطئه می کنند و با برگزاری انتخابات مخالفت کرده اند."
یک زن دیگر گفت:" رئیس جمهوری را انتخاب می کنیم که در کنار ملت و ارتش سوریه  ایستاده است"

نماینده "ماهر حجار "در شعبه اخذ رأی گفت:" همچنانکه می بینید جشن دموکراسی است. آمده ایم کسی را انتخاب کنیم که شایستگی دارد و با تروریسم مقابله کند و سوریه را به استعمارگران و صهیونیستها ندهد. این جشن دموکراتیک است."

یک نفر دیگر گفت:" شرکت در انتخابات شرکت در دفاع از کشور است تا رئیس جمهور ثبات و امنیت را بازگرداند."

یک نفر دیگر گفت:" رأی هر سوری به مثابه گلوله ای به سینه توطئه گران است. اراده ما قوی تر از توطئه گران است هر کاری که بکنند در قلب ما جز محبت به کشور و بشار اسد چیز دیگری نخواهند یافت."

یک مرد گفت:" شرکت در انتخابات حق هر شهروند است. هر رأیی به معنای گلوله ای به سینه تروریستهاست. همه جهانیان بدانند که در انتخابات شرکت می کنیم. این جشن دموکراتیک است تا ثبات و امینت بازگردد."

یک زن گفت:" این حق طبیعی اس که انتخاب کنیم تا رئیس جمهور شایسته ای که این بحران را مدیریت کند انتخاب کنیم."

در همین حال این شبکه تلویزیونی گزارش داد، ساکنان دیر الزور در شرق سوریه نیز همزمان با مردم سایر مناطق این کشور به پای صندوقهای رأی رفته  اند.

 خبرنگار شبکه سوریه در گفتگوی مستقیم تصویری از طریق اسکایب گفت : انتخابات در دیر الزور نیز مانند سایر مناطق برگزار می شود.

یکی از رأی دهندگان گفت:"آمده ایم تا آزادانه رئیس جمهور خود را انتخاب کنیم."

یک نفر دیگر گفت:" ما برای آنکه ثبات و امنیت به کشور بازگردد در انتخابات شرکت کرده ایم. مشکلی وجود ندارد."

یکی دیگر از رأی دهندگان گفت:" این یک جشن ا ست. ما بشار اسد را انتخاب می کنیم. آمده ایم تا شادی خود را اعلام کنیم. تا زمانیکه بشار اسد هست  مشکلی نداریم."

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.