سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

افتتاح تصفیه‌ خانه آب پردیس درآینده ای نزدیک

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از افتتاح تصفیه‌ خانه آب شهر پردیس درآینده ای نزدیک خبر داد.

حسن ولی‌ پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این مهم توسط آبفای شرق استان تهران اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در این راستا طی هفته ‌های گذشته نشستی با مدیرعامل آبفای شرق استان تهران داشتیم و طرح تصفیه‌ خانه آب پردیس تحویل آبفای شرق استان تهران شد.

ولی‌ پور با بیان اینکه خطوط انتقال آب نیز به این شرکت واگذار شد، افزود: به زودی این تصفیه‌ خانه به طور رسمی افتتاح می ‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس تصریح کرد: با افتتاح این تصفیه خانه، شمار زیادی از خانوارهای ساکن در پردیس دیگر مشکلی نخواهند داشت و در این زمینه شرکت عمران پردیس متمایز از تمام شهرهای جدید، مدیریت خدمات زیربنایی و روبنایی نظیر آب، برق، فاضلاب را بر عهده می ‌گیرد.

‌وی نگاه دولت را نسبت به مسائل زیربنایی و روبنایی مسکن مهر ویژه برشمرد و افزود: شرکت عمران پردیس نیز این موضوع را مد نظر قرار داده و ساخت روبناها را آغاز کرده، چرا که شهر پردیس در گذشته کمبود‌های قابل توجهی داشته است.

ولی ‌پور افزود: بعضی از متقاضیان ‌در فاز‌های سه و 9 آورده ‌های خود را تکمیل نکرده‌ اند و یک هزار و 600 نفر این افراد با بدهی‌ های خود، کمبود مبالغ 5 تا 7 میلیارد تومانی را در این فازها به وجود آورده‌ اند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس اضافه کرد: در صورتی که متقاضیان آورده خود را تکمیل کنند، تا پایان سال جاری این فازها تکمیل و تحویل داده می ‌شود.

وی ادامه داد: در نشست ‌هایی که با مدیران شرکت سرمایه ‌گذاری مسکن با حضور معاونان استاندار تهران و وزیر راه و شهرسازی داشتیم، مذاکراتی صورت گرفت که با توجه به نتایج اولیه نشست آخر، این شرکت قول داد تحول مثبتی را از هفته آینده در فاز سوم شاهد باشیم.

ولی‌ پور با بیان اینکه این تغییر منوط به همکاری متقاضیان این فازها با شرکت عمران است، افزود: قطعا ما به عنوان نماینده آن‌ ها پیگیر ساخت مسکن در پردیس هستیم/س.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.