سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزدان پناه:

تخصص و سابقه ورزشی از ملزومات رییس فدراسیون اسکی است/فراموش نشود هیئت ها بازوان فدراسیون هستند

رییس هیئت اسکی استان فارس گفت:یکی از مهمترین ویژگی های رییس فدراسیون اسکی ،داشتن تخصص و سابقه ورزشی و شناخت کامل و جامع از عوامل درونی و بیرونی فدراسیون است.

یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص انتخابات پیش روی فدراسیون اسکی گفت:با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی کشورمان بستر مناسبی برای توسعه و گسترش اسکی وجود دارد و باید به بعد قهرمانی و همگانی این رشته توجه زیادی شود و به همین جهت انتخاب رییس فدراسیون اسکی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود:در انتخاب رییس این فدراسیون باید به نکات زیادی توجه کنیم.داشتن تخصص و سابقه ورزشی و شناخت کامل و جامع از عوامل درونی و بیرونی فدراسیون و آشنایی با سخت افزارها و نرم افزارهای موجود از جمله انتظارات از رییس فدراسیون اسکی است.

رییس هیئت اسکی استان فارس ادامه داد:رییس منتخب باید در کابینه خودش از نیروهای حرفه ای و متعهد استفاده کند وهرکس باید در جای خودش مشغول به کار شود.گریز از خودکامگی و روی آوردن به مشورت و وحدت و همدلی با بزرگان و پیشکسوتان اسکی کشور از جمله مواردی است که باید به آن اهمیت داد.

وی تصریح کرد:رییس منتخب می باست از نقاط ضعف و قوت روسا و مسولان قبل از خود استفاده بهینه کند.رعایت مساوات و عدالت و امکانات اسکی در اقصی نقاط کشور می بایست مدنظر قرار گیرد.رییس فدراسیون اسکی باید اشتباهاتش را بپذیرد و مسولیت پذیر باشد.صداقت در گفتار داشته باشد و به وعده هایش تحقق بدهد.

یزدان پناه تاکید کرد:رییس فدراسیون باید انتقاد پذیر باشد و مستقل کار کند و هیچ جریان و گروهی روی عملکردش تاثیر نداشته باشد.وی باید ارتباط خوبی با فدراسیون جهانی اسکی و عوامل و زیرمجموعه های خود و روسای اسکی استان های کشور که در واقع بازوان فدراسیون اسکی هستند داشته باشد.

وی افزود:برنامه ریزی منطقی برای تحقق اهداف کوتاه مدت و بلند مدت،پرهیز از حاشیه ها و عوامل تنش زا،استقلال و رفتار مناسب از ویژگی های یک رییس موفق است.رییسی که بتواند همیشه پاسخگو باشد و نگاه ویژه و فراگیری به گسترش ورزش در همه استانها داشته باشد و برنامه ریزی خوبی برای استعدادیابی و نخبه پروری انجام دهد و از همین حالا با برنامه ریزی بتواند بستر مناسبی برای آینده فراهم کند. در راستای همگانی کردن اسکی بین خانواده ها و کاهش هزینه ها و جذب اسپانسر هنوز ضعف هایی وجود دارد که باید برطرف شود.

رشد هیئت اسکی استان فارس با همدلی به وجود آمد

یزدان پناه در خصوص اسکی استان فارس نیز بیان داشت:در اسکی استان فارس نیز روسای قبلی زحمات بسیار زیادی کشیدند و در طی سالیان اخیر با وحدت و همدلی و کمک پیشکسوتان به رشد و پیشرفت چشمگیری دست پیدا کردیم.فروغ عباسی برای اول بار از میان هیئت های شهرستانی و از استان فارس به تیم ملی راه پیدا کرد.

وی افزود:در برگزاری مسابقات و کارگاه های آموزشی رشد زیادی داشته ایم که البته هنوز جای زیادی برای پیشرفت داریم.معتقد هستم اگر به ورزش استان ها توجه شود نمایندگان زیادی از آنها به تیم های ملی راه پیدا می کنند.

رییس هیئت اسکی استان فارس در پایان خاطرنشان کرد:در مجمع قبلی علیرغم اینکه کاندیداها از پیشکسوتان و خوش نامان اسکی بودند اما در مورد آنها به اجماع نظر نرسیدیم و علاوه بر آن زمان کمی تا مسابقات قهرمانی آسیا و المپیک زمستانی باقی مانده بود و موافق به تعویق افتادن انتخابات بودیم اما در این دوره حتما در انتخابات شرکت می کنیم و امیدواریم انتخاب شایسته ای داشته باشیم و اسکی کشور به جایگاه واقعی اش برسد.

برچسب ها: اسکی ، یزدان پناه ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.