سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانی در نشست خبری دانشجویان و خط راستین امام خمینی(ره):

خط امام(ره)، خط خودباوری و اتکاء به نفس است/ برخی سعی دارند تا آدرس غلط را به مردم القا کنند

نماینده دفتر تحکیم وحدت اسلامی دانشجویان با تاکید بر اینکه خط امام خط خودباوری و اتکاء به نفس است، گفت: اینکه همه مشکلات داخل کشور را به خارج گره بزنیم، خلاف خودباوری بوده و خودمان باید با اعتماد به نفس کشورمان را بسازیم تا از هرگونه خطر مصون باشیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ "علی بیانی" در نشست خبری دانشجویان و خط راستین امام خمینی (ره) با بیان اینکه باید در نظر بگیریم که خط امام ادعاست یا اجرای فرامین ایشان است، گفت: برخی افراد به ما تندرو و افراطی می‌گویند، آیا افراطی بودن یعنی دفاع از آرمان انقلاب و خط امام و یا اینکه خط امام(ره) را به نفع خودمان تغییر دهیم؟
 
وی افزود: برخی امروز ادعای پیروی از خط امام(ره) را دارند، اما خط امام مشخص است و مشکل ما با مدعیان این است که نقش رهبری معظم انقلاب را فراموش کرده‌اند.
 
نماینده دفتر تحکیم وحدت اسلامی دانشجویان با اشاره به نگاه امام راحل به دانشگاه مبنی بر اینکه دانشگاه مبداء همه تحولات است، اظهار داشت: خواسته امام راحل این بود تا دانشگاه‌ها اسلامی شوند و از شرق و غرب رویگردان باشند.
 
بیانی با تاکید بر اینکه در دانشگاه‌ها به جای علوم انسانی علوم غربی تدریس می‌کنند، گفت: برخی مسئولان خود را مرید علوم غربی می‌دانند و به آنها افتخار می‌کنند که باید تغییر اساسی در این موارد ایجاد شود.
 
وی تصریح کرد: خواسته امام راحل از دانشجویان این است که خود را جدای هرگونه جریان سیاسی بدانند و برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب تلاش کنند.
 
نماینده دفتر تحکیم وحدت اسلامی دانشجویان با تاکید بر اینکه دانشجوی خط امام باید از خط انقلاب دفاع کند، ابراز داشت: اگر جنبش دانشجویی همراه با جریانات تغییر کند، این مسئله برای آنها بزرگترین آفت محسوب می‌شود.
 
بیانی با اشاره به اظهارات برخی مسئولان برای مذاکره و رابطه با آمریکا، تصریح کرد: برخی ادعا می‌کنند که امام(ره) برای ارتباط با آمریکا و همچنین حذف شعار مرگ بر آمریکا رضایت داشتند، اما این اظهارات تحریف در اندیشه‌ها و بیانات امام راحل است.
 
وی اظهار داشت: امام راحل در سال 57 برای امیال شخصی انقلاب نکردند، بلکه برای رساندن و تعالی مردم به بهشت انقلاب را شکل دادند.
 
نماینده دفتر تحکیم وحدت اسلامی دانشجویان با تاکید بر اینکه خط امام خط خودباوری و اتکاء به نفس است، ابراز داشت: اینکه همه مشکلات داخل کشور را به خارج گره بزنیم، خلاف خودباوری بوده و خودمان باید با اعتماد به نفس کشورمان را بسازیم تا از هرگونه خطر مصون باشیم.
 
بیانی بیان داشت: برخی سعی دارند تا آدرس غلط را به مردم القا کنند که با روابط دیپلماسی می‌توانیم مشکلات را برطرف سازیم، اما رهبر معظم انقلاب راهکارهایی از جمله اقتصاد مقاومتی را برای برون رفت از مشکلات به مسئولان ارائه داده‌اند.
 
وی با بیان اینکه آمریکا تاکنون امتیازی به ایران نداده و نخواهد داد، خاطرنشان کرد: بررسی برخی مسائل مثل بلوکه شدن ساختمان علوی و پرونده کرسنت نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی نه تنها امتیازی از غربی‌ها نگرفته، بلکه آنها مطالبات خود را از کشورمان افزایش داده‌اند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دانشجو ، خط ، امام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.