سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پژوهشکده ارتباطات و اطلاعات کشور:

نقش دانشگاه در "اقتصاد مقاومتی" بی تاثیر نیست

نقش دانشگاه ها در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی پررنگ تر شده و کارفرمایانی که در این طرح های ملی فعالیت می کنند نیاز خود را در شورای عتف برطرف می کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، خوانساری رئیس پژوهشکده ارتباطات و اطلاعات کشور در نخستین همنشست طرح های کلان ملی، پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: در این مراسم مجریان حدود 47 طرح کلان ملی حضور دارند که پژوهشگاه فناوری میزبان آنها است.

وی گفت: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیش از 40 سال سابقه در حال حاضر 4 پژوهشکده ارتباطات، فناوری اطلاعات، امنیت اطلاعات و سیاست گذاری فاوا دارد که 300 نفر پژوهشگر از فارغ التحصیلان و نخبگان در آن مشغول به فعالیت هستند.

خوانساری افزود: یک اتفاق ناخوشایندی که در دولت قبل افتاد جداسازی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از مرکز فضای مجازی بوده است که این جداسازی منجر به فعالیت جداگانه هر یک از این دو مرکز شدند.

وی همچنین گفت: از مهمترین برنامه های پژوهشکده ارتباطات و فناوری اطلاعات پاسخگویی به نیاز حوزه پژوهش است. ضمن اینکه یکی از بهترین مولفه های اقتصاد مقاومتی در حوزه اقتصاد دانش بنیان است و طرح های کلان ملی می توانند نقش کلیدی در این زمینه ایفا کنند.

رئیس پژوهشکده ارتباطات و اطلاعات کشور عنوان کرد: نقش دانشگاه ها در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی پررنگ تر شده و کارفرمایانی که در این طرح های ملی فعالیت می کنند نیاز خود را در شورای عتف برطرف می کنند.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.