سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشتازی ایران در حوزه مدیریت پروژه فضایی

دبیر کل سازمان فضایی آسیا و اقیانوسیه با اشاره به دستاوردهای فضایی ایران گفت: در آینده ایران یکی از کشورهای پیشتاز در زمینه مدیریت پروژه‌های فضایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، جمال انور دبیر کل سازمان فضایی اپسکو در حاشیه بازدید از دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به برگزاری دوره آموزشی در سازمان فضایی ایران، افزود: دوره آموزشی "مدیریت پروژه‌های فضایی" از سوی سازمان فضایی آسیا و اقیانوسیه طراحی شده بود که از سوی سازمان فضایی ایران برای اعضای این سازمان برگزار شد. 

وي با بیان اینکه این دوره آموزشی با حمایت این سازمان در ایران به نحو شایسته‌ای برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس تجارب این دوره آموزشی علاقه مند هستیم که ایران دوره‌های آموزشی بیشتری را در این حوزه برگزار کند. 

وی با اشاره به دستاوردهای محققان ایران در 12 سال اخیر، یادآور شد: با توجه به این دستاوردها ایران وارد عرصه فضایی شد و مطمئن هستیم که در آینده ایران یکی از کشورهای پیشتاز در این زمینه آموزش‌های مدیریت پروژه‌های فضایی و استانداردها خواهد شد. انور، با اشاره به برنامه‌های این دوره آموزشی، خاطر نشان کرد: در این دوره آموزشی دو نماینده از سوی کشورهای عضو سازمان اپسکو شرکت داشتند. 


انتهای پیام/
برچسب ها: مدیریت ، فضا ، ماهواره ، پروژه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.