سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

پردیس فرهنگیان مازندران برای 14 رشته دانشجو می پذیرد

سرپرست پردیس فرهنگیان دکتر علی شریعتی مازندران گفت : این مرکز برای 14 رشته کارشناسی ناپیوسته در سال تحصیلی آینده دانشجو می پذیرد.

علی رمضانی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری افزود : پذیریش دانشجو برای چهار رشته از این تعداد از طریق آزمون و بقیه نیز بدون آزمون است.

وی رشته های دارای آزمون را ˈ آموزش راهنمایی و مشاوره ˈ ، ˈ آموزش و پرورش ابتدایی ˈ  ˈ تربیت بدنی و علوم ورزشی ˈ و ˈ هنرهای تجسمی ˈ معرفی کرد.

رمضانی گفت : پذیرش دانشجو برای رشته های آموزش حرفه و فن ، آموزش دینی و عربی، آموزش ریاضی ، آموزش علوم تجربی ، آموزش مطالعات اجتماعی ، آموزش کودکان استثنایی ، زبان و ادبیات فارسی ، تربیت مربی امور تربیتی (گرایش عمومی)، تربیت مربی امور تربیتی(گرایش عمومی متوسطه ) و زبان انگلیسی هم بدون آزمون است.

وی افزود : دانشجو برای تمامی این رشته ها از میان فرهنگیان پذیرش خواهد شد.

سرپرست پردیش فرهنگیان دکتر شریعتی همچنین از آغاز ثبت نام از متقاضیان تحصیل در رشته های دارای آزمون از روز یازدهم خرداد (دیروز) خبر داد و گفت : ثبت نام تا نوزدهم همین ماه ادامه دارد.

وی افزود : ثبت نام متقاضیان دارای مدرک کاردانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه شماره یک آزمون هستند فقط به صورت اینترنتی و با مراجعه به نشانی وب سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org خواهد بود.

رمضانی زمان برگزاری آزمون رشته های دارای آزمون را روز پنجشنبه 23 مرداد اعلام کرد و گفت : داوطلبان باید از روز دوشنبه بیستم لغایت چهارشنبه بیست و دوم مرداد هم با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

وی افزود : محل برگزاری آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 30 تقاضانامه تعیین می شود و لازم است داوطلبان با مراجعه به دفترچه راهنمای ثبت نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت ، جهت تعیین حوزه امتحانی در تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.

برچسب ها: پردیس ، رشته ، دانشجو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.