سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان/

هنرمند جانباز گلستانی و کسب کاپ جشنواره عکس پلودیف بلغارستان

رییس حوزه هنری استان گلستان گفت: در ایام ولادت حضرت ابوالفضل العباس (س) و روز جانباز، داود عامری از جانبازان 70درصد جنگ تحمیلی موفق به کسب کاپ ویژه و جایزه نقدی جشنواره عکس پلودیف کشور بلغارستان شد


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان ، تقی محمدنژاد گفت: پنج اثر از این هنرمند گلستانی در جشنواره پلودیف به عنوان آثار برگزیده معرفی شده است که عکس بازماندگان در بخش شهر من، کاپ ویژه جشنواره و جایزه نقدی پانصد یورویی را از آن خود کرد.

وی افزود: جشنواره پلودیف زیر نظر فدراسیون بین المللی عکاسی فیاپ و آکادمی عکاسی بلغارستان در سه بخش1) شهرمن – تاریخ، رسوم، هنر، فرهنگ و مذهب، 2)آزاد تک رنگ و 3) آزاد رنگی برگزار شد.
محمدنژاد در پایان به حضور داوطلبانه این عکاس جانباز به مدت هفتاد ماه در جبهه های جنگ تحمیلی اشاره کرد و یادآور شد: عامری از عکاسان برجسته و متعهد کشور و استان گلستان محسوب می شود و تاکنون در جشنواره ها و نمایشگاه های متعدد داخلی و خارجی موفقیت کسب کرده است.
به گفته وی، این هنرمند همچنین داوری بسیاری از جشنواره ها و نمایشگاه ها را برعهده داشته است و برگزاری کارگاه های آموزشی را نیز در کارنامه خود دارد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.