سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک روز قبل از انتخابات؛

استقرار خبرنگاران خارجی در دمشق

هتل‌های دمشق یک روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری این کشور از خبرنگاران خارجی پر شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری شبکه العالم،  بیشتر هتل‌های پایتخت سوریه یک روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری این کشور از خبرنگاران خارجی پر شده است.

سایت خبری تحلیلی رأی الیوم روز دوشنبه تأکید کرد، همه مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری درشهرهای مختلف سوریه صورت گرفته است.

این درحالی است که گروه‌های مسلح به ویژه در شهر حلب در شمال سوریه با ادامه حملات خود به خطوط ارتباطی داخل شهر، درصدد متشنج کردن اوضاع در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هستند.

حملات خمپاره‌ای گروه های مسلح به شهر دمشق و حومه آن نیز افزایش یافته است.

یک منبع رسمی سوریه در گفتگو با "رأی الیوم " گفت: تدابیر شدید امنیتی در ایست های بازرسی و ورودی مناطق برقرار شده است؛ و هیات‌های بسیاری متشکل از روزنامه نگاران و خبرنگاران برای پوشش اخبار انتخابات حاضر  شده اند.

وی افزود: هتل های دمشق مملو از خبرنگاران اروپایی و آمریکایی وابسته به رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف دنیا است که برای پوشش اخبار انتخابات به سوریه آمده اند.

وزارت اطلاع رسانی سوریه، یک مرکز بزرگ مطبوعاتی را در یکی از هتل‌های مرکز پایتخت درنظر گرفته است که مجهز به انواع امکانات و تجهیزات فنی است که در آن خدمات اطلاع رسانی به طور مجانی به خبرنگاران ارائه می‌شود.

 ا نتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.