سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزير بهداشت در مراسم راه اندازي اولين مجتمع سلامت در تبريز؛

سنگ بناي خدمات در سلامت با پيشگيري شروع می شود

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم راه اندازي اولين مجتمع سلامت در تبريز گفت: سنگ بناي خدمات در سلامت با پيشگيري شروع می شود.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا،دكتر سید حسن هاشمي ضمن بیان این مطلب گفت: افتخار داريم كه امروز در جمع فعالان عرصه سلامت استان آذربايجانشرقي هستيم و اميدواريم بتوانيم بخشي از آرزوهاي امام راحل كه همان خدمت به محرومين و مستضعفين مي باشد را در حوزه سلامت، بهداشت و درمان محقق سازيم.

وی با تاکید بر اینکه" معتقديم پيشگيري مقدم بر درمان است" گفت: امیدواریم با همكاري بخش خصوصي و فعالان بخش بهداشت و درمان كشور در آينده اي نه چندان دور شاهدتحقق این هدف باشیم.

دكتر هاشمي با اشاره به راه اندازي اين مجتمع در حوزه بهداشت و تاکید بر این که خدمات در سلامت باید با پیشگیری شروع شود، گفت: آنچه امروز با كمك مجلس محترم و همت دولت و كليه كارگزاران و شبكه هاي بهداشتي كشور انجام می دهیم، باعث ارتقای ارائه خدمات در خانه هاي بهداشت خواهد بود.

 وي همچنين ضمن تاکید بر لزوم تحول در آموزش بهورزان و كاركنان حاشيه هاي شهر گفت: در شهرهاي بزرگ نيز بايد آموزش پزشكان و پيراپزشكان و كارشناسان حوزه آسيب هاي اجتماعي و رواني مدنظر قرار گیرد.

وي افزود: آنچه كه امروز مورد بهره برداري قرار مي گيرد حاصل تلاش و مطالعه علمي دانشگاه علوم پزشكي تبريز و با استفاده از تجارب قبلي ديگر كشورهاست و اميدواريم آنطور كه شايسته است برنامه هاي پيش بيني شده عملياتي شود.

دكتر هاشمي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تصميم جدي ريیس جمهور در كاهش مشكلات معيشتي و ارتقاي سلامت مردم گفت: بزرگترين هدف ما، افزايش رضايت مردم و كاهش مشكلات بهداشتي است.

وزير بهداشت با اشاره به لزوم كنترل و كاهش تصدي گري دولت گفت: ما مصر به استقلال دانشگاههاي علوم پزشكي هستيم و بايد از ظرفيتهاي بخش خصوصي در جهت نيل به اهداف سلامت استفاده کرد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.