سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

امام خمینی(ره) اتحاد در خط ولایت را رمز پیروزی می‌دانستند

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی گفت: امام خمینی(ره) اتحاد دانشجويان مسلمان در خط ولايت را رمز پيروزی می‌دانستند و ما در شرايط فعلی نیز معتقديم، اتحاد بيش از پيش برای مقابله با استكبار و انحرافات لازم است.

"سامان نیازی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه تعالی و پیشرفت در دانشگاه‌ نیازمند اسلامی شدن و توجه به منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، اظهار داشت: پس از اسلامي شدن، تقويت روحيه انقلابی و استكبارستيزی در اولويت است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی با اشاره به سخن امام خمينی(ره) مبنی بر اینكه دانشگاه مبدا همه تحولات است، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های امام (ره) وحدت حوزه و دانشگاه بود که امروز اهمیت این موضوع در بحث علوم انسانی بومی کاملا مشهود است.

وی با بیان اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی تاکید داشتند که دانشگاه باید سیاسی باشد، اظهار داشت: ایشان غيرسياسی كردن دانشگاه‌ها را پروژه استعماری می‌دانستند و معتقد بودند که دانشگاه بايد در اموری كه كشور به آن احتياج دارد، دخالت كرده و مسائل را رصد و پیگیری کنند.

نیازی با بیان اینکه جنبش دانشجویی در برابر انحرافات ايستادگی می‌كند، گفت: دشمنان و بدخواهان و منحرفان بدانند، اسلام دين مستند به برهان و متكي به منطق است و به تبع آن، انقلاب اسلامی و ولايت فقيه نيز دارای منطق و هم‌چنين پشتوانه عظيم مردمی است.

وی با اشاره به نقش و بركات وجود مقدس ولايت فقيه در کشور، ابراز داشت: امام خمینی(ره) اتحاد دانشجويان مسلمان در خط ولايت را رمز پيروزی می‌دانستند و ما در شرايط فعلی نیز معتقديم، اتحاد بيش از پيش برای مقابله با استكبار و انحرافات لازم است.

نیازی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسين(ع) خاطرنشان کرد: پيام ما به مستكبران و قدرت‌های پوشالی اين است كه ما شما چند كشور را جامعه جهانی نمی‌دانيم و جنبش دانشجويی مسلمان كه در راس آن بسيج دانشجويی قرار دارد، هيچ‌گاه اجازه زورگويی و ياوه‌گويی را به كشور و انقلاب عزيزمان را نخواهد داد و مطمئن باشند كه هر ظلمی پايان‌پذير است و توصيه ما به آن‌ها اين است كه به مشكلات حل نشدنی خود بپردازند كه حداقل بيشتر از اين در دنيا منفور نشوند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.