سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن‌های بزرگ نیمه شعبان در بوستان بزرگ پلیس

معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 4 از برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در دو بخش جشن نیمه شعبان وآذین‌بندی و نورپردازی محیطی در محلات 20 گانه منطقه خبر داد.

سمانه زمانی گرمسیری، معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 4در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه جشن‌های باشکوهی در قالب سامانه نشاط با بهره‌گیری از پتانسیل‌های محله‌ای در بوستان پلیس مراکز تفریحی و فرهنگی محلات 20گانه برگزار می‌شود و طی آن از ظرفیت‌های محلی نیز استفاده خواهد شد.

وی افزود: در این راستا جشن‌های مردمی با محوریت نیمه شعبان در نیمه نخست این ماه پر برکت در 5 روز متوالی برای شهروندان خانواده‌های شهدا و ایثارگران، نوجوان و کودکان در این بوتسان برگزار می‌شود.

زمانی با اشاره به مناسبت‌ةای مختلف اعیاد شعبانیه اظهار داشت: مراسم مناجات شعبانیه در مساجد منتخب برپایی نمایشگاه عکس با محوریت انتظار مهدویت، برگزاری شب شعر در مساجد و مراکز فرهنگی، تکریم از جانبازان و ایثارگران و ده‌ها برنامه شادآموزی و تفریحی برای عموم شهروندان از دیگر برنامه‌های این ماه خواهد بود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی اضافه کرد: همچنین به منظور ایجاد نشاط و شادی در بین شهروندان، تورهای نیم روز تهرانگردی در ماه شعبان برای شهروندان این منطقه در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی اکبر دو جشن باشکوه در دو روز متوالی برای کودکان و نوجوانان در بوستان پلیس برگزار می‌شود.

زمانی در پایان خاطرنشان کرد: در این جشنواره که از 19 تا 23 خرداد برگزار می‌شود علاوه بر اجرای برنامه‌های ورزشی نشاط افزا برنامه‌های دیگری شامل فیلمنامه‌نویسی تئاتر، عکاسی، کاریکاتور، نقاشی و ... در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.